با کاهش مصرف برق نسبت به پارسال: مشترکان صرفه‌جو پاداش می‌گیرند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از پرداخت پاداش همکاری رعایت الگوی مصرف به مشترکان برق خانگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، پیام جوادی، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: مشترکان برق خانگی می‌توانند با کاهش هر کیلووات ساعت مصرف برق خود در ماه‌های گرم سال(خرداد تا شهریور) نسبت به مدت مشابه سال پیش از پاداش همکاری مدیریت مصرف ۵۰۰ تومانی به ازای هر کیلووات‌ساعت برخوردار شوند.

جوادی تاکید کرد: پاداش همکاری مدیریت مصرف ماه‌های گرم سال در حساب برق مشترک درج و از بهای دوره برق مصرفی کسر خواهد شد.

در صورتی که مشترکان میزان مصرف برق خود را طی ماههای گرم سال نسبته به دوره مشابه سال قبل کاهش داده باشند و میزان مصرف آنها به زیر الگو برسد برق کاهش یافته تا الگوی مصرف به ازای هر کیلو وات ۵۰۰ تومان در نخستین صورتحساب بعد از زمان پیک تابستان، اعمال حساب میشود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، استفاده از اپلیکیشن کاربردی برق‌من را آسان‌ترین راه‌حل برای دسترسی به میزان مصرف عنوان کرد و افزود: مشترکان برق می‌توانند با نصب این نرم‌افزار به راحتی کلیه خدمات برق ازجمله دریافت و پرداخت قبض برق و صورتحساب کارکرد برق خود را دریافت کنند و همچنین به راحتی میزان مصرف خود در دوره‌های مختلف را پایش کنند.

گفتنی است مشترکان برق استان زنجان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به نشانی www.zedc.ir نرم افزار برق من را دانلود و برروی گوشی تلفن همراه (اندروید و ای.او.اس) خود نصب نمایند. همچنین سامانه اینترنتی برق من به نشانی www.bargheman.com نیز برای دریافت خدمات در دسترس مشترکان است.