با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع منطقه باغستان؛ خط ۶۳ کیلوولت کرج – تربیت معلم برق دار شد

با هدف تأمین برق پایدار و افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع منطقه باغستان شهرستان کرج واقع در استان البرز خط ۶۳ کیلوولت کرج – تربیت معلم پس از جابجایی یک کیلومتر از خط در مجاورت پست ۴۰۰ کیلوولت باغستان با هزینه ۲۵ میلیارد ریالی برق دار شد. به گزارش پایگاه خبری برق تهران(تابش)؛”مهدی بهروز” […]

با هدف تأمین برق پایدار و افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع منطقه باغستان شهرستان کرج واقع در استان البرز خط ۶۳ کیلوولت کرج – تربیت معلم پس از جابجایی یک کیلومتر از خط در مجاورت پست ۴۰۰ کیلوولت باغستان با هزینه ۲۵ میلیارد ریالی برق دار شد.

به گزارش پایگاه خبری برق تهران(تابش)؛”مهدی بهروز” مجری طرح خطوط فوق توزیع با اشاره به فضای بسیار محدود اجرای پروژه و ممانعت منابع طبیعی و شهرداری کرج به دلیل نزدیک بودن مسیر خط با بزرگ راه در حال احداث شمال کرج گفت: با توجه به عبور خط ۶۳ کیلوولت کرج – تربیت معلم  از فراز پست ۴۰۰/۶۳ کیلوولت در حال احداث باغستان و عدم امکان نصب تجهیزات فیدرهای ۶۳ کیلوولت، بخشی از خط یاد شده با احداث کامل حدود یک کیلومتر خط ۶۳ کیلوولت از فراز پست باغستان جمع­آوری و به ضلع جنوبی پست منتقل شد.

وی در باره هدف از انجام این پروژه افزود: در جابجایی خط نام برده، امکان نصب تجهیزات پست ۴۰۰ کیلوولت در حال احداث باغستان، که از پروژه ­های بسیار مهم و استراتژیک شرکت برق منطقه ای تهران در استان البرز است ، میسر می شود.

مهندس بهروز در پایان با اشاره به برخی قطعات مانند دکل­ های فولادی مشبک، سیم هادی آلومینیومی، سیم محافظ OPGW، مقره سرامیکی و یراق آلات بر استفاده از قطعات ساخت داخل در اجرای پروژه­ های شرکت  تاکید کرد.