با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل توزیع نیروی برق استان قزوین انجام شد

در اين مراسم كه به صورت ويدئوكنفرانسي و با حضور غلامعلي رخشاني مهرمعاونت هماهنگی توزیع توانیر، ابوذر صالحی مدیرکل دفترروابط عمومی و اموربین الملل توانیر و معاونین ومدیران شرکت توزیع برق استان قزوین برگزار گردید ، معاون هماهنگی توزیع توانیر با اشاره به تحولات صنعت برق گفت : در سال جاری سالی بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم و اقدامات مناسبی جهت اصلاح، بهینه سازی و ترمیم شبکه های فرسوده ، در سطح کشور از سوی شرکت های توزیع انجام پذیرفت.

مهندس رخشانی مهر در خصوص مدیریت بار شبکه در تابستان سالجاری، افزود: مدیریت بار در تابستان با وجود ناترازی تولید ومصرف با دانش و تجربه صنعت برق کشور، محقق گردید چرا که در غیراینصورت باید شاهد فروپاشی شبکه می بودیم.

وی ضمن بیان تکالیف قانونی شرکت های توزیع ،خاطرنشان کرد: امسال در بند “د”تبصره ۱۵ شرکت های توزیع مکلف به نصب کنتور های هوشمند شده اند که ضرورت دارد این امر هرچه سریعتر انجام پذیرد تا به پیشبرد برنامه های آتی صنعت برق کشور ، کمک نماید.

مهندس رخشانی مهر در ادامه از تلاش ها وخدمات مهندس سعید بهادیوند چگینی در مدت تصدی مدیرعاملی توزیع نیروی برق قزوین تقدیر وتشکر کرد و گفت: موفقیت ها همواره با همراهی همه مجموعه به دست می آید که شایسته تقدیر بوده و در اذهان ماندگار است.

معاون هماهنگی توزیع توانیر با اشاره به انتصاب دکتر مسعود خواجه وند به عنوان سرپرست شرکت توزیع نیروی برق قزوین، تصریح کرد: برای پیشرفت و ادامه روند رو به رشد این شرکت، ضرورت دارد که همه معاونان ، مدیران و کلیه همکاران در اجرای تحولات و برنامه های صنعت برق، با مدیریت هماهنگ باشند .

در ادامه نیز دکتر خواجه وند در سخنانی کوتاه به بیان برنامه ها و دیدگاه های خود پرداخت وبا بر شمردن ظرفیت های مناسب صنعت برق استان بویژه منابع انسانی توانمند آن، گفت : امیدواریم که با استفاده از همه داشته ها و توان خود بتوانیم در جهت تحقق اهداف وبالندگی صنعت برق گام برداشته وخدمات شایسته ای را به مشترکین ارائه نماییم.

در خاتمه مهندس بهادیوند چگینی مدیرعامل سابق برق استان قزوین ضمن بیان مطالبی ، به اقدامات و عملکرد خود در مدت تصدی این سمت اشاره نموده و از همه مدیران و معاونان و کارکنان شرکت توزیع برق قزوین تقدیر وتشکر کرد.