با تلاش شبانه روزی کارکنان

بازسازی و بهره‌برداری مجدد واحد سوم نیروگاه رامین

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز گفت با رفع اشکال واحد سوم نیروگاه در کمترین زمان ممکن ، اکنون تمام واحدهای تولید برق این نیروگاه در مدار تولید برق هستند.

به گزارش برقآب، مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز اعلام کرد که با رفع اشکال واحد سوم نیروگاه در کمترین زمان ممکن، اکنون تمام واحدهای تولید برق این نیروگاه در مدار تولید برق هستند. واحد شماره سه این نیروگاه که بدلیل نشتی شدید در بویلر آن از مدار تولید برق خارج شده بود، پس از تعمیرات اضطراری توسط تیمهای تعمیراتی و بهره برداری مجدداً راه اندازی و به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

مشکلات آنی و ناخواسته در روند تولید برق در نیروگاه‌های قدیمی اجتناب ناپذیر است. در این باره، مدیرعامل نیروگاه رامین به تلاش شبانه روزی کارکنان نیروگاه رامین جهت رفع اشکالات و اتصال به شبکه برق کشور در شرایط رطوبت بسیار بالا و دمای بیش از ۵۰ درجه تقدیر کرد و از هموطنان درخواست کرد تا با مدیریت مصرف برق در روزهای باقی مانده از تابستان، به کارکنان صنعت برق در جلوگیری از خاموشی یاری رسانند.

برای رفع اشکالات و نشتی‌های بویلر، تیمهای تعمیراتی و بهره برداری نیروگاه رامین به بررسی های اولیه و اقدامات کارشناسی پرداختند. طی این بررسی ها، ۷ نقطه نشتی در بویلر شناسایی شد که نیاز شدید شبکه برق کشور را داشتند. با تلاش شبانه روزی تیمهای نیروگاه رامین، لوله های معیوب تعویض شدند و واحد مذکور به شبکه برق کشور متصل شد.