بازدید نماینده توانیر از تعدیل روشنایی معابر استان زنجان

نماینده شرکت مادر تخصصی توانیر با همراهی معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان وضعیت تعدیل روشنایی در معابر استان و شهرستان‌های ایجرود و خرمدره را بررسی و مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان زنجان، در این بازدید که مدیران نظارت و بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق استان زنجان نیز حضور داشتند، پیام جوادی، معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ این شرکت گفت: با توجه به آغاز فصل سرما برنامه‌هایی از جمله تعدیل روشنایی معابر، پایش مصرف برق ادارات و سازمان‌ها به منظور بهینه‌سازی و پایداری جریان برق در فصل سرما انجام خواهد شد.

جوادی با اشاره به ابلاغیه شرکت توانیر مبنی بر کاهش مصرف روشنایی معابر به منظور تامین  انرژی پایدار کشور در فصل سرد سال گفت: سال پیش با تعدیل روشنایی معابر بیش از۵۰۰۰کیلووات صرفه‌جویی در شبکه توزیع برق استان زنجان اعمال شد.

 

وی تعداد چراغ های روشنایی معابر تعدیل شده استان را ۲۲۷۶۹ شعله چراغ عنوان کرد و گفت: به منظور پایداری جریان برق و گذر از پیک‌بار زمستان تعداد ۱۱۷۷۱چراغ روشنایی معابر شهری با بیش از ۷/۲ مگاوات مصرف، ۳۳۲۸چراغ روشنایی معابر بین شهری با حدود یک مگاوات مصرف، ۴۹۱۶ چراغ روشنایی معابر در پارک‌ها با حدود ۷۰۰کیلووات مصرف و۲۷۵۴ چراغ روشنایی معابر سایر موارد با حدود ۶۰۰کیلووات مصرف تعدیل شده است.

 

نماینده شرکت توانیر نیز در این بازید وضعیت تعدیل روشنایی معابر استان زنجان، را مطلوب عنوان کرد و افزود: سهمیه روشنایی این دوره استان ۴مگاوات است و این شرکت به اجبار باید روشنایی معابر را تعدیل کند تا شاهد خاموشی در شبکه توزیع برق استان نباشیم و از این رو از شهروندان استان زنجان بابت ایجاد خاموشی در معابر و سختی‌های آن پوزش می‌خواهیم.