بازدید معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر از پروژه های شرکت برق منطقه ای سمنان در شهرستان شاهرود

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر به همراه فرماندار میامی و تعدادی از مسئولین اجرایی شهرستان شاهرود ، از پروژه های شرکت برق منطقه ای سمنان در این شهرستان بازدید نمودند.

در این بازدید مهندس مهران گلابکش،  معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر با حضور در پست ۶۳/۴۰۰ کیلوولت میامی از نزدیک از روند پروژه افزایش ظرفیت پست فوق دیدن نمود.

مهندس مجید وفایی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به پروژه های در دست اقدام در منطقه شاهرود گفت : افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ میامی – احداث ۴ فیدر ۶۳ در پست ۲۳۰ شاهرود۲  – احداث پست  شهرک صنعتی شاهرود – احداث پست سیار شهرک صنعتی شاهرود  و احداث پست سیار عباس آباد از پروژه های مهم پست های  انتقال و فوق توزیع این شرکت در شهرستان شاهرود می باشد که با اعتباری بیش از ۲۵۶۹ میلیارد ریال در دست اقدام می باشد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان پروژه های خطوط انتقال و فوق توزیع منطقه شاهرود را دو پروژه احداث خط ۶۳ کیلوولت عباس آباد و خط ۶۳ کیلوولت البرز شاهرود برشمرد و افزود : با بهره برداری از این پروژه های در دست اقدام ، زمینه رشد و توسعه اقتصادی در استان و بویژه در شهرستان شاهرود بیش از پیش فراهم می گردد.

مهندس مهران گلابکش ، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر با اظهار تشکر و خداقوت به کارکنان پرتلاش صنعت برق استان سمنان بیان داشت : امیدوارم با همکاری و تعامل مسئولین اجرایی استان و شهرستان شاهرود و تلاش های پرسنل خدوم شرکت برق منطقه ای سمنان ، با اجرای این پروژه ها شاهد تحول بیش از پیش استان سمنان باشیم.

گفتنی ست در این بازدید یکروزه، از مسیر خط پیشنهادی ۶۳ کیلوولت میامی – عباس آباد و پست پیشنهادی ۲۰/۶۳ کیلوولت عباس آباد بازدید به عمل آمد.