بازدید مدیر کل بازرسی استان از پروژه های عمرانی آب و فاضلاب شهرستان تکاب

با حضور مدیر کل بازرسی استان آذربایجان غربی و فرماندار شهرستان تکاب ، مسائل و مشکلات مربوط به پروژه های عمرانی آب و فاضلاب تکاب مورد بررسی قرار گرفت.

در جریان سفر محبوبی مدیر کل سازمان بازرسی آذربایجان‌غربی به شهرستان تکاب که لطیف خوش سیرت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز حضور داشت مقرر شد اعتبارات لازم برای اتمام پروژه های عمرانی آب و فاضلاب تکاب جذب و بکارگیری شود.

اجرای خط انتقال مخزن دو هزار متر مکعبی قجور ، اجرای خط انتقال و نیرو رسانی  چاه جدید الحفر روستای بابانظر ، تامین آب روستای چوپلو و اجرای انشعابات فاضلاب چوپلو از جمله این پروژه ها بود.
در جریان این بازدید  مقرر شد فرمانداری تکاب نسبت به عقد قرارداد با یکی از موسسات مالی شهرستان برای پرداخت وام به اهالی روستای چوپلو بمنظور خرید انشعابات فاضلاب خانگی اقدام نماید.
شبکه فاضلاب روستای چوپلو و تصفیه خانه مربوطه چندین سال است که اجرا شده ولی اهالی روستا بعلت مشکلات مالی و سنگلاخی بودن روستا  توانایی خرید انشعابات فاضلاب را نداشته اند، که با قول مساعد خوش سیرت  مدیرعامل آب و فاضلاب برای فروش بصورت تمام اقساط امید است اهالی برای خرید انشعاب فاضلاب اقدام نمایند.
روستای چوپلو در ۲۵ کیلومتری شهرستان تکاب قراردارد که حدود ۵۰۰ خانوار در آن ساکن میباشند.