بازدید مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مرکز مهاب آبفای مشهد

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مرکز مهاب (پایش و کنترل) آبفای مشهد بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب مشهد انجام شد، علیرضا اقبال ضمن قدردانی از عملکرد بسیار خوب و اقدامات انجام شده در حوزه کنترل و پایش تصویری در شرکت آب و فاضلاب مشهد، بر انتقال تجربه به دیگر شرکت ها تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد نیز با بیان اینکه یکی از اولویت های این شرکت استفاده از ظرفیت های بومی و دانش بنیان بوده اظهار کرد: طراحی و اجرای تمام سیستم های ایجاد شده در مرکز مهاب این شرکت، برپایه دانش بومی و بدون اتکا به خارج از کشور صورت پذیرفته است.
حسین اسماعیلیان همچنین با اشاره به وضعیت برودت هوا در روزهای اخیر در مشهد بیان کرد: از صبح روز چهارشنبه تا امروز بیش از ۱۴ هزار تماس با سامانه ۱۲۲ این شرکت مبنی بر یخ زدگی تاسیسات آب برقرار شده و نیروهای عملیاتی به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.
وی در این خصوص افزود: اکثر موارد یخ زدگی تاسیسات مشترکین مربوط به شبکه داخلی ساختمان بوده و علیرغم اینکه شرکت آب و فاضلاب مشهد، وظیفه ای در قبال شبکه داخلی ساختمان ندارد اما به جهت رفع مشکلات مردم، نیروهای آبفای مشهد در حال خدمت رسانی به مشترکین عزیز می باشند.
اسماعیلیان تصریح کرد: به لطف خدا و با تلاش ۲۴ ساعته همکاران ما در کلیه بخش ها، قطعی آب به سبب یخ زدگی شبکه و خطوط انتقال در هیچ نقطه ای از شهر مشهد صورت نگرفته و آبرسانی در سطح شهر به صورت پایدار و مستمر در حال انجام می باشد.