بازدید مدیرکل دیوان محاسبات استان زنجان از تاسیسات تصفیه خانه های آب و فاضلاب شهر زنجان

مدیرکل دیوان محاسبات استان زنجان از تاسیسات تصفیه خانه های آب و فاضلاب شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت این واحد قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان “رضوانی فر ” در بازدید از این تصفیه خانه ها با تحسین عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در خدمات رسانی به مردم، بر ضرورت تعامل بیشتر با شرکت آب و فاضلاب و همراهی سایر نهادهای خدمات رسان مرتبط با این شرکت تاکید کرد.

وی افزود: پساب تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان به عنوان یک محصول ارزشمند و حیاتی باید مورد بهره برداری قرار گرفته و در این راستا باید بخش صنعت را به سمت خرید کامل پساب تصفیه خانه فاضلاب زنجان سوق داد.

این مسئول با اشاره به اهمیت توسعه صنعت و خدمات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب، تاکید کرد: دیوان محاسبات مساعدت لازم برای تکمیل طرح و حمایت از سرمایه گذار را خواهد داشت…

در این بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نیز ضمن تشریح خدمات و فعالیت های تصفیه خانه های آب و فاضلاب زنجان گفت: در حال حاضر تمام جمعیت شهری زنجان تحت پوشش خدمات آب و ۶۰ درصد نیز از خدمات بخش فاضلاب برخوردار هستند.

علیرضا جزء قاسمی با اشاره به اقدامات گسترده شرکت آب و فاضلاب برای توسعه خدمات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب در شهر زنجان گفت: امسال اجرای ۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری بهداشتی فاضلاب با اعتباری افزون بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال در شهر زنجان در برنامه اجرا قرار دارد.

وی افزود: تصفیه خانه فاضلاب زنجان نیز در دو فاز در مدار بهره برداری قرار دارد که با تمهیدات اندیشیده شده، پروژه اجرای مدول دوم این تصفیه خانه با مشارکت بخش خصوصی، طی سال جاری به بهره برداری می رسد.