بازدید رئیس اداره جهاد آبرسانی وزارت نیرو از چندین طرح آبرسانی در استان زنجان

همزمان با سفر رئیس جمهور و برخی از اعضای هیئت دولت به استان زنجان، نماینده ویژه وزیر نیرو و رئیس اداره جهاد آبرسانی وزارت نیرو به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نیز از چند طرح آبرسانی روستایی در این استان بازدید کرد. میثم جعفر زاده در این بازدید ها از نزدیک در […]

همزمان با سفر رئیس جمهور و برخی از اعضای هیئت دولت به استان زنجان، نماینده ویژه وزیر نیرو و رئیس اداره جهاد آبرسانی وزارت نیرو به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نیز از چند طرح آبرسانی روستایی در این استان بازدید کرد.

میثم جعفر زاده در این بازدید ها از نزدیک در جریان پیشرفت طرح آبرسانی به روستاهای حبش، میناب و علی آباد از توابع شهرستان زنجان قرار گرفت.

به گفته میثم زاده این طرح شامل احداث منابع تامین، خط انتقال و ایستگاه پمپاژ بوده و با تامین ۵۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز از محل مشارکت های مردمی، مساعدت خیرین و منابع اعتباری استانی به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر طرحی که مشاور وزیر و رئیس اداره جهاد آبرسانی وزارت نیرو مورد بازدید قرار داد ، طرح آبرسانی به روستای شیخ جابر بود که با اجرای یک کیلومتر خط انتقال، احداث یک باب مخزن ذخیره آب به حجم ۵۰ متر مکعب و حفر و تجهیز یک حلقه چاه اجرایی می شود.

آخرین طرحی که جعفر زاده در استان زنجان بازدید کرد، طرح آبرسانی به روستای کاکاباد از توابع شهرستان سلطانیه بود که در این طرح با حفر و تجهیز یک حلقه چاه و احداث ۴ کیلومتر خط انتقال به روستای کاکاباد آبرسانی خواهد شد.