بازدید از پروژه هوشمند سازی تاسیسات آب شرب صفاشهر توسط قائم مقام شرکت آبفا فارس

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان فارس پس از بازدید میدانی از اجرای پروژه ی هوشمند سازی تأسیسات آب صفاشهر، در جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان خرمبید از هوشمند سازی تاسیسات آب این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، جاسب زنگنه اینالو قائم مقام شرکت آبفا این استان در جلسه ای با مسعود هادی پور فرماندار شهرستان خرمبید طی بیاناتی ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، اقدامات انجام شده در این هفته را برشمرد که یکی از مهمترین این اقدامات هوشمند سازی شبکه آب شرب در شهرستان خرم بید برای اولین بار در استان می باشد.
این گزارش حاکی است: در این جلسه مسعود هادی پور فرماندار شهرستان خرم بید ضمن تقدیر از اقدامات موثر شرکت آبفا استان فارس و دست اندر کاران اجرای این پروژه ، این طرح را بسیار ارزشمند توصیف نمود و خواستار پیگیری جدی هوشمند سازی کامل شبکه آب شرب صفاشهر تا حصول نتیجه و کسب رضایت کامل مشترکین شد.
همین گزارش می افزاید: در همین راستا مهدی خان احمدی کارشناس بهره برداری ازشبکه های توزیع آب شرکت آبفا فارس توضیحات جامعی درباره روند هوشمند سازی و مزایای این کار ارائه نمود که مورد استقبال مسئولین شهرستان واقع شد.