امور تربت جام توسط معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفا خراسان رضوی بازدید شد

به گزارش برقآب، محمد عباس زاده، معاون منابع انسانی و تحقیقات، محمود موذن، مدیر دفتر منابع انسانی و آموزش، و هادی جنیدی، مدیر امور کارکنان و رفاه شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، به بررسی مشکلات و وضعیت پرسنل امور شهرستان تربت جام در بخش‌های مختلف شغلی پرداختند. این افراد پس از بازدید از ساختمان […]

به گزارش برقآب، محمد عباس زاده، معاون منابع انسانی و تحقیقات، محمود موذن، مدیر دفتر منابع انسانی و آموزش، و هادی جنیدی، مدیر امور کارکنان و رفاه شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، به بررسی مشکلات و وضعیت پرسنل امور شهرستان تربت جام در بخش‌های مختلف شغلی پرداختند.

این افراد پس از بازدید از ساختمان اداری و تاسیسات و منابع امور آب و فاضلاب شهرستان، با پرسنل امور آب و فاضلاب تربت جام به گفتگو نشستند و در خصوص طرح طبقه بندی مشاغل و حوزه منابع انسانی و امور اداری توضیحاتی ارائه دادند.

سپس، محسن عبداللهی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان، گزارشی از وضعیت و عملکرد امور ارائه کرد و سپس معاون منابع انسانی و تحقیقات در خصوص مزایای اجرای طرح طبقه بندی مشاغل مطالبی بیان کرد. پرسنل امور نیز مسائل و ابهامات خود را در حوزه منابع انسانی و اداری مطرح کردند و حاضران به آن‌ها پاسخ دادند.