بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه های در حال اجرای شرکت خوی

لطیف خوش سیرت، مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربی از پروژه‌هاي در حال اجرای شركت آب و فاضلاب خوي بازديد کرد و در جریان روند اجرای آن‌ها قرار گرفت.

خوش سیرت در ابتدا از مخزن ۵ هزار متر مکعبی در حال ساخت مساکن مهر بازدید نمود.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در تشریح این پروژه گفت: بتن ریزی دیواره ها و سقف مخزن به اتمام رسیده و کارهای جزیی از این پروژه باقی مانده است.
سلطانی افزود: حصاری کشی مخزن نیز آغاز شده است و امیدواریم شاهد بهره برداری از این طرح در طی سال جاری باشیم .
خوش سیرت پروژه احداث مخزن ۵ هزار متر مکعبی را از پروژه های تامین آب اضطراری وازت نیرو برشمرد و افزود: این طرح از حساسیت بالایی برخوردار است که به لطف خدا و تلاش همکاران امسال به بهره برداری خواهد رسید .
در ادامه از پروژه انتقال آب از شهر خوی به روستاهای فنایی و دیزج هریک بازدید بعمل آمد .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: با اجرای خط انتقال آب شرب از شهر خوی تامین آب پایدار روستاهای فنایی و دیزج هریک انجام خواهد شد .
سلطانی تصریح کرد: به منظور بهبود کیفیت، افزایش پایداری و فشار مناسب آب مصرفی اهالی روستاهای فوق عملیات اجرایی به طول ۳ کیلومتر و با لوله پلی اتیلن ۲۰۰ میلی متری آغاز شد.ه و ۹۰۰ متر از این خط انتقال اجرا شده است .
وی در رابطه با فعالیت در راستای رفع مشکل کمبود آب شرب روستاهای فنایی و دیزج هریک افزود: یکی از دغدغه‌های این شرکت رفع مشکل کمبود آب شرب است، بدین منظور اقداماتی در راستای رفع آن انجام شد که نتیجه آن اجرای خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای فوق الذکر است .
مدیر عامل آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی ضمن تشکر از اقدامات انجام یافته تامین آب شرب مردم در شهرها و روستاهای را خط قرمز شرکت دانست و اظهار کرد : باید با تلاش و همت مضاعف در جهت تامین آب پایدار مردم قدم برداریم .