مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس در دیدار با مدیرعامل توزیع برق:

ایثارگران و نیروهای انقلابی برق استان سمنان برای خدمت به مردم یک سرمایه هستند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان دیدار کرد.

سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی در این دیدار بیان کرد: خاطرات خوب و نقش همکاران برق در دفاع مقدس برجسته و مهم بود و رزمندگان برق در سطح گردانهای رزمی و مهندسی و هر مقری که رزمندگان حضور پیدا می کردند، به عنوان یک دستگاه پیشتاز، نسبت به برق رسانی مقرها اقدام می نمودند.

وی اظهار کرد: برق، پس از سالهای دفاع مقدس، در اذهان مردم و مسئولان، یک مجموعه ی موفق در پاسداشت ارزشهای اسلامی است.

سرهنگ سلامی با اشاره به این که رزمندگان و ایثارگران و نیروهای انقلابی برق، برای خدمت صادقانه به مردم، یک سرمایه هستند گفت: این سرمایه ها را باید انسجام داد و تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان دفاع مقدس بسیار مهم است و الهام بخش برای کارکنان جوان است.

وی با اظهار این که تکریم مجاهدان، روحیه مجاهدت را ارتقا می دهد افزود: نشر و ترویج ارزشهای اسلامی دفاع مقدس در قالب ۴۳ مناسبت در دستورکار قرار گرفته و فعالیت های انقلابی دستگاه ها می بایست حول این محورها باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در این دیدار با عنوان این که همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم بیان کرد: در حوزه تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اقدامات شایسته ای در این شرکت به اجرا درآمده و آمادگی هر نوع همکاری برای اجرای برنامه های فرهنگی و ارزشی وجود دارد.

سیدمحمد حسینی نژاد گفت: تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، برپایی نمایشگاه های فرهنگی، چاپ دو کتاب خاطرات ایثارگران و آزاده سرافراز همایون سعیدی، نامگذاری ساختمان های اداری شرکت به نام شهدای والامقام و تکریم کلیه مناسبت های ملی و مذهبی به نحو شایسته ای در دستورکار تشکل های فرهنگی این شرکت قرار دارد و جمع آوری خاطره های مربوط به خانواده معظم شهدای منتسب به کارکنان را پیگیری خواهیم نمود.

گفتنی است: در این برنامه پیرامون ساماندهی برق یادمان های شهدای گمنام در استان، تامین برق پایدار پارک موزه دفاع مقدس، برگزاری دوره آموزشی معارف دفاع مقدس ویژه کلیه همکاران و بارگذاری اطلاعات مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت در سامانه دفاع مقدس، بحث و تبادل نظر به عمل آمد.