اولین جلسه کمیته راه اندازی پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی بزرگ۱ اصفهان

اولین جلسه کمیته راه اندازی پست 63 به 20 کیلوولت شهرک صنعتی بزرگ۱ اصفهان با هدف افزایش ظرفیت و تبدیل ایستگاه از سیار به ثابت با حضور اعضای کمیته راه اندازی ، نمایندگان طرح و توسعه و بهره برداری ومشاور طرح و پیمانکار در محل این پست برگزار شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان اولین جلسه کمیته راه اندازی پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی بزرگ۱ اصفهان با هدف افزایش ظرفیت و تبدیل ایستگاه از سیار به ثابت با حضور اعضای کمیته راه اندازی ، نمایندگان طرح و توسعه و بهره برداری ومشاور طرح و پیمانکار در محل این پست برگزار شد.

مهندس محمود احمدی رئیس کمیته راه اندازی ایستگاههای شرکت در این باره گفت: در این جلسه در خصوص اقدامات انجام شده و در حال اجرا جهت راه اندازی پست مذکور بحث و تبادل نظر گردیده و بر تکمیل موارد باقیمانده در اسرع وقت تاکید گردید.

گفتنی است پروژه احداث پست ۶۳ به ۲۰کیلو ولت شهرک صنعتی بزرگ۱ اصفهان با هدف افزایش ظرفیت و تبدیل ایستگاه از سیار به ثابت بوده که با راه اندازی آن ظرفیت پست مذکور به ۸۰ مگاولت آمپر و ۱۶ فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت افزایش یافته وکاهش افت ولتاژ مشترکین صنعتی ، تامین دیماند مصرفی متقاضیان ومشترکین و افزایش قابلیت اطمینان برق رسانی به مشترکین در این این منطقه صنعتی را به وجود خواهد آورد.

شایان ذکر است: در این پروژه شرکت موننکو به عنوان مشاور و شرکت ویستا انرژی به عنوان پیمانکار الکتریکی و نصب تجهیزات و شرکت بنا برج پارس زمین نیز به عنوان پیمانکار ساختمانی مشغول فعالیت بوده اند.