اولین جلسه کارگروه میز خدمت سالجاری در شرکت آب منطقه ای زنجان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، جلسه میز خدمت با حضور اکبر باقری ، معاون حفاظت و بهره برداری و رئیس کمیته میز خدمت و سایر اعضای کمیته در محل سالن شهید خلیفه شرکت برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه، عمران راضی، رئیس گروه طرح احیاء و تعادل بخشی  و دبیر این کمیته به بیان دستور جلسه پرداخت و گفت: بررسی بندهای ۱ و ۲ صورتجلسه کمیته توسعه الکترونیک و

هوشمندسازی اداری پاسخگویی مسئولین میز خدمت شهرستانها به مراجعین شهرستانها و ارایه رسید میز خدمت و ثبت روزانه مشخصات مراجعه کنندگان ، بررسی فعالیتهای احصاء شده کلیه خدمات

عمومی و قابل ارایه معاونت ها و مدیریت های مستقل شرکت وبررسی مدیر کل تحقیق، توسعه، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی مدیریت منابع آب ایران در دستور کار این کارگروه می باشد.

راضی، با اشاره به خدمات و فعالیتهای احصاء شده توسط واحدهای مختلف شرکت ،به تشریح سامانه ساماب و چگونگی بارگذاری این خدمات در آن پرداخت.

سپس اعضای کارگروه به بیان نقطه نظرات خود در رابطه با موضوعات جلسه و بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت و مدیر این کارگروه ،ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ،کلیه خدمات احصاء شده را  جزء فعالیتهای مهم شرکت عنوان نمود و تاکید کرد با هماهنگی های صورت گرفته اعضای کارگروه با کارشناسان و مدیران متناظر در شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران،الکترونیکی شدن کلیه خدمات قابل ارائه این شرکت به نتیجه مطلوب برسد.

باقری استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک در ارائه خدمات شرکت را ، فرصتی مغتنم در به روز رسانی و تسهیل در فرآیند خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه بالاخص کشاورزان استان دانست.