نماینده منتخب مجلس خبرگان استان تاکید کرد:

اهمیت واگذاری پساب به صنایع در استان زنجان

نماینده منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار نوروزی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اقدامات شایان شرکت آبفا استان زنجان در زمینه تولید پساب فاضلاب بر اهمیت واگذاری این محصول بجای آب پاک در صنایع استان تاکید کرد.

اهمیت واگذاری پساب به صنایع در استان زنجان

 

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان زنجان؛ «حجت الاسلام والمسلمین جواد جعفری» اظهار کرد: با توجه به محدودیت در منابع آبی استان و کاهش بارندگی ها تمام ظرفیت های استان باید برای عبور از این شرایط بسیج شود.

وی افزود: استان زنجان در گذشته جزء استان های برخوردار از لحاظ منابع آبی در کشور بوده که با مدیریت مصرف می توان منابع محدود فعلی را به بهترین شکل مدیریت کرد.

نماینده منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: نقش شرکت آب و فاضلاب با توجه به اهمیت نعمت الهی آب بسیار حائز اهمیت بوده و شرایط باید به نحوی رقم بخورد تا این شرکت در رسیدن به اهداف خود موفق باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آب و فاضلاب استان، به اهمّ برنامه های این شرکت در سال جدید اشاره کرد.

«علی محمد نادرخانی» گفت: با نگاه ویژه دولت سیزدهم اجرای طرح های جهاد آبرسانی در استان زنجان با شتاب بیشتری ادامه داشته و در این مدت تنش آبی ۲۱۶ روستا رفع شده است.