در راستای برنامه های پاسخگویی بار انجام شد؛

انعقاد شش هزار تفاهم نامه با مشترکان برق استان سمنان

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان، از انعقاد شش هزار و 99 تفاهم نامه همکاری با مشترکان برق در راستای کاهش مصرف در پیک بار تابستان سال 1401 خبر داد.

محمدرضا لشکری بیان کرد: این تفاهم نامه ها در راستای اجرای طرح های پاسخگویی بار برای رعایت سقف درنظر گرفته شده از سوی مرکز کنترل شبکه و به منظور ناترازی احتمالی است.

وی با عنوان این که بازه زمانی این طرح از ۱۵ خرداد ماه لغایت ۱۵ شهریور سال جاری می باشد اظهار کرد: مشترکانی که طی این مدت، با این شرکت همکاری نمایند، از پاداش تعرفه ای مناسب بهره مند شده و در صورت حساب برق مصرفی آنان اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: در بخش کشاورزی سه هزار و ۲۹ مشترک، مصارف اداری ۸۱۳ اشتراک، کاهش اوج بار صنعتی دو هزار و ۱۰، ایستگاه های گاز طبیعی فشرده ۴۰ و مصارف تجاری ۲۰۷ مشترک با این شرکت تفاهم نامه منعقد نموده و آماده همکاری در پیک بار تابستان هستند.

وی با اشاره به این که میزان کاهش بار قابل پیش بینی براساس تفاهم نامه های مورد اشاره، ۶۵ مگاوات برآورد می شود اضافه کرد: همکاری مشترکین کشاورزی ۲۰ مگاوات، کاهش اوج بار صنعتی ۴۰ و مولدهای اضطراری، تجاری و ادارات، پنج سه مگاوات پیش بینی می شود.

یـادآوری می شود: در این نشست همچنین درخصوص شناسایی و جمع آوری سریع رمز ارزهای غیرمجاز، مدیریت بار در حوزه های صنعتی و کشاورزی، کنترل بار ادارات، برنامه ریزی صحیح و دقیق خاموشی ها بحث و تبادل نظر گردیده و تصمیم گیری شد.