تفاهم نامه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با دانشگاه تحصیلات تکمیلی

به منظور استفاده از ظرفیت‌ها و بهره مندی از توانمندی‌های دانشگاه ها، تفاهم نامه همکاری فی ما بین شرکت آب و فاضلاب استان زنجان و دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان منعقد شد.

به گزارش برقاب،به منظور استفاده از ظرفیت‌ها و بهره مندی از توانمندی‌های دانشگاه ها، تفاهم نامه همکاری فی ما بین شرکت آب و فاضلاب استان زنجان و دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان منعقد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در این جلسه استفاده از توان و توانمندی دانشگاه ها را در زمینه‌های مختلف مورد تاکید قرار داد.

وی هدف از این همکاری را ایجاد و گسترش همکاری های علمی ، پژوهشی ، مطالعاتی، فنآوری و آموزشی با دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان عنوان کرد.

نادرخانی افزود: شناخت نیازهای آموزشی، پژوهشی و فناوری در زمینه های کاری مشترک ،  اجرای پروژه‌ های  تحقیقاتی – کاربردی مورد نیاز شرکت از مرحله پیشنهاد تا مرحله تبیین دانش فنی و برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت به منظور ارتقاء توان علمی کارشناسان و محققین شرکت و دانشگاه از موارد مهم این تفاهم نامه است.

این مقام مسئول  همکاری در تعریف موضوع رساله دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مطابق  با نیاز شرکت و صنعت آب و فاضلاب و حمایت اطلاعاتی را از دیگر موارد مطرح شده در تفاهم نامه اعلام کرد.