انعقاد تفاهم نامه توسعه همکاری دوجانبه آب و نیرو و سی جی جی سی چین

تفاهم نامه توسعه همکاری های دو جانبه بین شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و شرکت سی جی جی سی چین با حضور مدیرعامل، معاون برنامه ریزی و نظارت و مجریان طرح های حاضر در تفاهم نامه و معاون شرکت سی جی جی سی و مدیرعامل مقیم این شرکت در ایران روز چهارشنبه در […]

تفاهم نامه توسعه همکاری های دو جانبه بین شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و شرکت سی جی جی سی چین با حضور مدیرعامل، معاون برنامه ریزی و نظارت و مجریان طرح های حاضر در تفاهم نامه و معاون شرکت سی جی جی سی و مدیرعامل مقیم این شرکت در ایران روز چهارشنبه در سالن طبقه ۱۲ منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، در آغاز این جلسه مهندس رضوی با بیان ابراز خرسندی از همکاری دو جانبه با شرکت سی جی جی سی و همکاری های صورت گرفته در پروژهای رودبار و چم شیر بر ادامه توسعه همکاری های در سال جاری تاکید داشتند.
مهندس مرادی معاون برنامه ریزی و نظارت نیز طی سخنانی به ابراز اقدامات انجام شده و پیشرو در پروژهای مورد بحث پرداخت و ابراز امیدواری کرد با رفع موانع در سرمایه گذاری در پروژهای بختیاری و کارون ۲ و حرسان ۳ بتوانیم شاهده شکوفایی این طرح ها در کشور باشیم.

در ادامه نیز مجریان طرح های چم شیر، بختیاری خرسان ۳ و مشارکت های خصوصی نیز طی سخنانی به بیان مسائل و مشکلات پیشروی طرح ها پرداختند و ابراز امیدواری کردند که با تسریع در روند برنامه های دو طرف اجرای پروژهای مذکور باقدرت ادامه یابد.

در ادامه مهندس شی ن معاون شرکت سی جی جی سی طی سخنانی با ابراز خرسندی از همکاری های خوب با شرکت آب و نیرو در پروژهای رودبار و چم شیر ابراز امیدواری کرد که با تلاش همکاران خود در این شرکت توسعه همکارهای های دو جانبه را در پروژهای مختلف تسریع نماید. درادامه نیز  مهندس لی مدیرعامل شرکت سی جی جی سی در ایران طی سخنانی به بررسی تفاهمنامه فی ماببین پرداخت و به سوالات و موارد مطرح شده توسط مدیران و مجریان شرکت اب و نیرو پاسخ داد و در پایان تفاهم نامه توسعه همکارهای دو جانبه بین شرکت آب و نیرو و شرکت سی جی جی سی امضا شد.