توسط امور منابع آب ورامین انجام شد؛

۱۹ حلقه چاه غیرمجاز در فروردین ماه سال جاری مسدود شد

مدیر امور منابع آب شهرستان های ورامین ،قرچک و پیشوا از انسداد 19 حلقه چاه غیر مجاز در فروردین ماه سال جاری در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، “محمد رضا گیتی پژوه” با اعلام این مطلب اظهار کرد: با تلاش واحد بازرسی و نظارت این امور ۱۹ حلقه چاه غیرمجاز در مجموع به عمق ۴۶۴ متر و دبی ۳  لیتر در ثانیه در  سطح روستا های حوزه عملکرد این امور پر و مسدود شد.

 وی گفت: با انجام انسداد این ۱۹ حلقه چاه غیرمجاز سالانه از برداشت ۴۷ هزار متر مکعب آب از منابع آب زیر زمینی دشت ورامین جلوگیری گردید.

مدیر امور منابع آب ورامین همچنین افزود: با تلاش واحد حقوقی و همکاری گروه گشت و بازرسی این امور، طی این مدت ۲ دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های کشاورزی حوزه عملکرد این امور نصب گردید و یک دستگاه حفاری غیر مجاز توقیف و به پارکینگ این امور منتقل گردید.

محمدرضا گیتی پژوه در پایان خاطر نشان کرد: امور منابع آب ورامین در عمل به وظایف ذاتی خود در خصوص انسداد چاه‌های غیر مجاز، جلوگیری از اضافه برداشت چاه‌های مجاز و نصب کنتور هوشمند، مطابق با قانون با قاطعیت برخورد خواهد نمود.