انجام ۷۵۴۵ آزمایش در آزمایشگاه آبفا خراسان جنوبی

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از انجام ۷۵۴۵ آزمایش فیزیکی و شیمیایی در آزمایشگاه های تحت نظر این شرکت خبر داد. مهندس پروین اکبری کیفیت آب را خط قرمز این مجموعه عنوان کرد و با اشاره به اهمیت حوزه سلامت و ضرورت کنترل کیفیت […]

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از انجام ۷۵۴۵ آزمایش فیزیکی و شیمیایی در آزمایشگاه های تحت نظر این شرکت خبر داد.

مهندس پروین اکبری کیفیت آب را خط قرمز این مجموعه عنوان کرد و با اشاره به اهمیت حوزه سلامت و ضرورت کنترل کیفیت آب شرب گفت: آزمایشگاه های فعال این شرکت با بهره گیری از تجهیزات و نیز تخصص و تجربه کارشناسان کنترل کیفی، اقدامات لازم از جمله انجام آزمون های کیفی آب در واحدهای آزمایشگاهی  و تحلیل نتایج و نظارت مستمر بر گندزدایی آب به منظور حفظ سلامت مردم شریف مناطق شهری و روستایی استان را مطابق با استانداردهای ملی ایران و دستورالعمل های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، به انجام می رساند.

وی ادامه داد: از جمله این اقدامات در شش ماهه اول جاری می توان به انجام ۷۵۴۵ آزمایش فیزیک و شیمیایی،  ۸۲۲۶ آزمایش میکروبیولوژی، ۱۲۸۴، مورد آزمایش ریزآلاینده معدنی و ۱۶۴۴۰۱ مورد سنجش کلر باقیمانده آزاد اشاره کرد.