انجام واکسیناسیون کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

مدیر دفتر سازماندهی و طبقه بندی مشاغل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: مرحله نخست واکسیناسیون  کرونا ،همه کارکنان این شرکت در مرکز و شهرستانهای استان انجام گرفته است. مهدی بندرخانی افزود: بر اساس پیگیریهای انجام شده بیش از ۸۵درصد کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی واکسن کرونا را تزریق نموده اند، که از […]

مدیر دفتر سازماندهی و طبقه بندی مشاغل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: مرحله نخست واکسیناسیون  کرونا ،همه کارکنان این شرکت در مرکز و شهرستانهای استان انجام گرفته است.

مهدی بندرخانی افزود: بر اساس پیگیریهای انجام شده بیش از ۸۵درصد کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی واکسن کرونا را تزریق نموده اند، که از این تعداد تمامی نیروهای راهبردی و عملیاتی مشترکین و بهره برداری به طور کامل واکسینه شده اند.

وی ادامه داد: برخی همکاران به دلیل به سربردن در دوران نقاهت بیماری کرونا هنوز موفق به تزریق واکسن نشده اند.

بندرخانی بیان کرد: این شرکت از ابتدای شیوع کرونا با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و به کارگیری اقدامات لازم از قبیل رعایت جدی پروتکل‌ها، آموزش‌های کاربردی در رابطه با انتقال ویروس کرونا، نمونه گیری مرتب از افراد مشکوک و پیگیری های لازم در خصوص آن‌ها، ضدعفونی روزانه واحدهای تابعه شرکت، توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده بین پرسنل،نصب بنر آموزشی و تبلیغی جهت فرهنگ سازی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا  تمام تلاش خود را در جهت مهار این ویروس به کار گرفت.