انجام موفقیت آمیز ممیزی صدور گواهینامه HSE-MS در توزیع برق فارس

ممیزی صدورگواهینامه سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست بر اساس مدل HSE-MS درشرکت توزیع نیروی برق استان فارس با موفقیت انجام پذیرفت. معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و نماینده مدیریت در سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست با اعلام این خبر گفت: ارتقای سطح سلامت وایمنی کارکنان، […]

ممیزی صدورگواهینامه سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست بر اساس مدل HSE-MS درشرکت توزیع نیروی برق استان فارس با موفقیت انجام پذیرفت.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و نماینده مدیریت در سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست با اعلام این خبر گفت: ارتقای سطح سلامت وایمنی کارکنان، پیمانکاران و شهروندان وهمچنین توجه به موضوعات زیست محیطی و مسئولیت های اجتماعی جزء اهداف و برنامه های استراتژیک شرکت بوده و دربیانیه خط مشی شرکت نیز مورد تاکید قرار گرفته است. حمیدرضا جلایرافزود: درهمین راستا موضوع استقرار و پیاده سازی سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست بر اساس مدل HSE-MS در کلیه فرآیندها و مناطق عملیاتی ظرف چند سال گذشته به طور جدی در دستور کارشرکت و دفتر ایمنی قرار گرفت که در نهایت پس از سه روزممیزی موفقیت‌آمیز، این شرکت موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست گردید.

جلایردر خاتمه یادآورشد: این ممیزی با حضورممیزانی از شرکت ذیصلاح طرف قراردادبا مراجعه به بخش های مختلف حوزه ستادی و انبارمرکزی شرکت و مدیریت های توزیع نیروی برق شهرستان های فسا و آباده طی ۶ نفر – روز با موفقیت انجام گرفت.