انتصاب مدیر عامل توزیع برق یزد

مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان یزد و تکریم مدیرعامل پیشین و سرپرست این شرکت با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی برگزار شد. در این مراسم که به صورت ارتباط تصویری شرکت توانیر با شرکت توزیع برق یزد و با حضور مهندس حایری معاون وزیر نیرو در امور […]

مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان یزد و تکریم مدیرعامل پیشین و سرپرست این شرکت با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی برگزار شد.

در این مراسم که به صورت ارتباط تصویری شرکت توانیر با شرکت توزیع برق یزد و با حضور مهندس حایری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، مهندس متولی زاده رییس هیات مدیره و مدیرعامل و مهندس رخشانی مهر و دکتر رجبی مشهدی معاونان هماهنگی توزیع و برنامه ریزی و توسعه اقتصادی و صالحی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر در ستاد صنعت برق در تهران و مهندس صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، مهندس نواب مدیرعامل سابق و مهندس جم سرپرست شرکت توزیع برق یزد در این شرکت برگزار شد، مهندس حایری با قدردانی از تلاش های مهندس نواب و مهندس جم در مدیریت و راهبری شرکت در زمان تصدی مسوولیت؛ مهندس عبدالحمیدعباس شیاری را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی کرد.
معاون وزیر نیرو؛ با اشاره به ویژگی علمی و تجربیات موثر و ارزشمند مهندس شیاری یادآور شد: ایشان با شناخت خوب از ظرفیتهای مهندسی و داشتن قابلیتهای مناسب مدیریتی می تواند مسیر را برای رسیدن اهداف متعالی صنعت برق در شرایط سخت فعلی فراهم کند.
مهندس حایری همچنین با ابراز امیدواری نسبت به این که حمایتهای مسوولان استان به ویژه مدیران صنعت آب و برق همچون گذشته برای دستیابی به عملکردی شاخص در استان موثر باشد، بر پیگیری برنامه های مدیریت مصرف و مدیریت تقاضا، استفاده از نیرو های جوان و متخصص استان با هدف ارتقای عملکرد سالهای اخیر و تلاش صادقانه برای رسیدن به اهداف بزرگ صنعت برق در استان یزد تاکید کرد.
مهندس متولی زاده رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر نیز در این جلسه، شرکت توزیع نیروی برق استان یزد را یکی از شرکت های توانمند در سطح کشور توصیف کرد که مدیران و همکاران پرتلاش آن با حمایت همه جانبه مسوولان استان به ویژه مهندس صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار این موفقیت را رقم زده اند.
وی تجربیات ارزشمند مهندس شیاری از حضور در صنعت توزیع برق خوزستان را یادآور شد و خاطرنشان ساخت: به تبع همین تجربیات، وزارت نیرو بر آن شد تا از توانمندیهای ایشان در استانهای دیگر نیز استفاده کند که امیدواریم مهندس شیاری منشا خدمات بسیاری برای مردم و استان یزد باشند.
در این مراسم مهندس نواب مدیرعامل سابق، مهندس جم سرپرست این شرکت، مهندس عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل جدید و مهندس صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد نیز مطالبی بیان کردند و در پایان ضمن ابلاغ حکم مهندس عبدالحمید عباس شیاری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، لوح های تقدیر جداگانه با امضای مهندس متولی زاده بابت خدمات و تلاشهای مهندس نواب در مدت دو سال تصدی و مهندس جم در مدت ۴ ماه سرپرستی شرکت توزیع برق یزد قرائت شد.