سرپرست مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفای اردبیل منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، خانم مهندس زینی زاده جدی به عنوان سرپرست دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب شرکت آبفای استان اردبیل منصوب و از زحمات مهندس سیامک هاشمی مدیرقبلی قدردانی شد.

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، خانم مهندس زینی زاده جدی به عنوان سرپرست مرکز پایش و نظارت کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب شرکت آبفای استان اردبیل منصوب و از زحمات مهندس سیامک هاشمی مدیرقبلی قدردانی شد.

به گزارش برقآب و  دفترروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، با حضور قائم مقام شرکت، مدیران ستادی و جمعی از کارشناسان شرکت، مراسم معارفه سرپرست مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب، شرکت آبفای استان اردبیل برگزار شد.

مهندس مسعودخیرجو قائم مقام شرکت در این مراسم با بیان اینکه تغییر و تحولات منشأ حرکت و استفاده از ایده های جدید است اظهار داشت: تغییرات در راستای افزایش پویایی و بهبود روند ارائه خدمات در هر سازمانی صورت می گیرد؛ و امیدواریم با تلاش، همدلی و همکاری بیش از پیش مجموعه شرکت، شاهد افزایش کمی و کیفی خدمات شرکت و در نهایت کسب رضایت مردم باشیم.

وی با بیان اینکه حفظ کیفیت آب جزء خطوط قرمز شرکت بود بیان داشت: از مدیریت جدید انتظار می رود، کماکان تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی خود را با دستگاه نظارتی از جمله شبکه های بهداشت شهرستان ها بیش از گذشته داشته باشد.

در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات سیامک هاشمی مدیر قبلی مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب تقدیر و سرکارخانم ناهیدزینی زاده جدی به عنوان سرپرست دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب شرکت منصوب شد.