انتشار کتاب خاطرات همکار آزاده شرکت توزیع برق استان سمنان

با تصویب شورای امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، کتاب خاطرات همکار آزاده سرافراز این شرکت منتشر خواهد شد. جلسه شورای امور ایثارگران که با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و اعضای این شورا همراه بود، به پاس نکوداشت حماسه‌آفرینی و رشادت “همایون سعیدی”، همکار پیشکسوت این شرکت، کتابی از مجموعه خاطرات این آزاده […]

با تصویب شورای امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، کتاب خاطرات همکار آزاده سرافراز این شرکت منتشر خواهد شد.

جلسه شورای امور ایثارگران که با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و اعضای این شورا همراه بود، به پاس نکوداشت حماسه‌آفرینی و رشادت “همایون سعیدی”، همکار پیشکسوت این شرکت، کتابی از مجموعه خاطرات این آزاده سرافراز به چاپ خواهد رسید.

یادآور می‌شود: نویسنده کتاب خاطرات، حسینعلی احسانی از راویان و نویسندگان توانمند استان سمنان است که تاکنون چندین کتاب فاخر در حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت را  تألیف نموده است.

گفتنی است: این کتاب در سه بخش “کودکی تا جوانی”، “سربازی و جبهه” و “دوران اسارت و پس از اسارت” این آزاده گرانقدر به رشته تحریر در خواهد آمد و پس از تدوین و اخذ تائیدیه های لازم، چاپ و رونمایی خواهد شد.

خاطرنشان می سازد: در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت های ایثارگران این شرکت کتاب “صراط منیر”، حاوی خاطرات رزمندگان، جانبازان و آزادگان این شرکت در سال ۱۳۹۶ به چاپ رسیده و توزیع شده است.