امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت آبفا استان زنجان و دانشگاه زنجان

تفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت آب و فاضلاب و دانشگاه زنجان در زمینه های علمی ، پژوهشی ، فن آوری و آموزشی به امضا رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اعلام خبر فوق افزود: با امضای این تفاهم‌نامه طرفین حد اعلای تلاش خود را در جهت گسترش توان ملی در حل مشکلات و معضلات علمی، تحقیقاتی موضوع این تفاهم‌نامه، مبذول داشته و از هیچ کوششی در این جهت دریغ نخواهند کرد.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: اجرای پروژه‌های تحقیقاتی- کاربردی مورد نیاز شرکت از مرحله پیشنهادی تا مرحله تبیین دانش فنی، ارائه سمینارها، دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی کوتاه‌مدت، تدوین و تألیف اسناد و مدارک علمی و تبادل آن‌ها و انجام داوری، نظارت و بررسی نتایج پروژه‌های تحقیقاتی از جمله مفاد این تفاهم نامه می باشد.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت به منظور ارتقاء توان علمی کارشناسان و محققین شرکت و دانشگاه، همکاری در تعریف موضوع رساله دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مطابق نیاز شرکت و صنعت آب و فاضلاب و حمایت اطلاعاتی ، آماری از دانشجویان جذب شده در این راستا توسط شرکت در طول انجام پایان نامه نیز در دستور کار این سند همکاری قرار دارد.

وی گفت: بررسی میزان نیاز به فن‌آوری‌های نوین توسط محققین و کارشناسان طرفین و برنامه‌ریزی جهت نیل به آن­ها، انجام امور مطالعاتی و امکان‌سنجی مورد نیاز، استفاده از بانک های اطلاعاتی دانشگاه و شرکت، استفاده متقابل از کتابخانه‌ها و  آرشیو آماری نیز از مواد مصوب این تفاهم نامه علمی است.

جزء قاسمی افزود: انجام بازدیدهای متقابل علمی برای اعضاء هیات علمی ، دانشجویان و کارکنان شرکت، استفاده از ظرفیت واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه و برگزاری جلسات کاری مشترک در مرکز نوآوری و فضای کار مشترک دانشگاه نیز از دیگر اقداماتی خواهد بود که در سایه اجرای این تفاهم نامه همکاری عملیاتی خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مدت زمان اجرای این تفاهم نامه ۳ سال بوده و در صورت رضایت طرفین، قابل تمدید نیز می باشد