بین شرکت توزيع نيروی برق استان و اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی

تفاهم نامه خانه محیط زیست امضا شد

به منظور ايجاد، گسترش، همفكري و همكاريهاي آموزشي، پژوهشي، فرهنگی در زمینه ارتقای فرهنگ و دستیابی به محیط زیست مطلوب، " تفاهم نامه خانه محیط زیست " بين اداره کل حفاظت محیط زیست استان وشركت توزيع نیروی برق استان مركزي به امضاء رسید.

به گزارش برقآب، به منظور ایجاد، گسترش، همفکری و همکاریهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی در زمینه ارتقای فرهنگ و دستیابی به محیط زیست مطلوب، ” تفاهم نامه خانه محیط زیست ” بین اداره کل حفاظت محیط زیست استان وشرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به امضاء رسید.

با امضای تفاهم نامه خانه محیط زیست طرفین حد اعلای تلاش خویش را در جهت گسترش توان ملی در حل مشکلات و معضلات محیط زیستی و نیل به تحقق شعار ” محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه” مبذول داشته و از هیچ کوششی در این راستا خودداری نخواهند کرد.

همکاری علمی و تحقیقاتی و صنعتی، بهره گیری از امکانات و تجهیزات اختصاصی ،ارتقای سطح آگاهی و مهارت در حوزه محیط زیست،اجرای فعالیتهای مشارکت محور در زمینه های مختلف محیط زیستی شامل فعالیتهای مدیریت مصرف انرژی ، حفظ تنوع زیستی و حیات وحش، پسماند و بازیافت، انرژی نو و تجدید پذیر ، اقتصاد سبز وتشکیل کمیته های تخصصی همکاری، حسب موضوعات و چالشهای محیط زیستی از مهترین اهداف این تفاهم نامه است.