مدیر عامل خیریه مینو در دیدار با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی عنوان کرد:

اقدمات شرکت برق استان در رفع موانع و رشد تولید در استان درخشان است

مدیر عامل موسسه خیریه مینو با حضور در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی و دیدار با مدیر عامل، اقدمات شرکت را در رفع موانع تولید ستود.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیر عامل موسسه خیریه مینو با حضور در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی و دیدار با مدیر عامل، اقدمات شرکت را در رفع موانع تولید ستود.

مدیر عامل خیریه مینو با حضور در این شرکت ضمن قدردانی از حمایت های ویژه شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در رفع موانع مربوط به حوزه برق و هم چنین حضور فعال و پیشتاز در بخش های مختلف اجتماعی جامعه گفت: یکی از مسائل بسیار مهم در بخش های تولیدی، توجه و جذب افراد کم توان و معلولان است که این موسسه با پیگیری های فراوان اقدام به راه اندازی کارگاه تولید در استان با هدف جذب و اشتغال این افراد کرده است.

دکتر “نوشین جزایری” ادامه داد: در همین راستا با توجه به این که این کارگاه ها تولیدی نیازمند حمایت و توجه هستند و هم چنین مشکلات فراوانی در بخش های مختلف اداری دارند، خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق استان در سریع ترین زمان ممکن اقدام به رفع مشکل این کارگاه کرده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در این دیدار با بیان این که، این شرکت در مسیر قانون همواره از افراد توان خواه و هم چنین موسسات اجتماعی، حمایت و کمک کرده است، خاطر نشان کرد: با توجه به این که توجه به مسئولیت های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است، این شرکت در چهارچوب دستورالعمل های ابلاغی، اقدام های لازم را برای کمک به این افراد در استان تسهیل کرده است.

مهندس “حسن چاهی” ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری های فراوان این شرکت، در حال حاضر شرایط استفاده از سیستم های خورشیدی برای مددجویان و سایر افراد در بخش های مختلف فراهم شده است که این موضوع فرصت بسیار مغتنمی برای استفاده از تسهیلات مربوطه است که افراد بتوانند با بهره گیری از آن، اقدام به راه اندازی نیروگاه خورشیدی با خرید تضمینی ۲۰ ساله از طرف وزارت نیرو کنند.

وی ادامه داد: موسسه خیریه مینو نیز در استان با توجه به اقدامات ارزشمند خود در جذب و اشتغال افراد کم توان که مشغول به فعالیت تولیدی هستند، نیازمند به رفع برخی از موانع در حوزه برق داشت که با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص رفع موانع تولید، این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات این موسسه مرتفع کرده است.

لازم به ذکر است که موسسه خیریه مینو با راه اندازی کارگاه تولیدی با فعالیت بیش از ۴۰ تن از افراد کم توان و معلول مشغول به تولید پوشاک بیمارستانی و سایر اقلام است.