اقدام فراگیر برق برای تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع برق گلستان همزمان با سراسر کشور انجام شد

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق گلستان گفت : در اقدامي فراگير، در سطح استان همزمان با سراسر كشور ،شناسايي و رفع كانون هاي خطر در شبكه هاي توزيع استان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان ؛ علی اکبر نصیری گفت : شرکت توزیع نیروی برق استان در اقدامی فراگیر شناسایی و رفع کانون های خطر در شبکه های توزیع برق را در روز چهارشنبه مورخ ۴ اسفند ماه با حضور بیش از۲۷۱ نفر از نیروهای عملیاتی آغاز گردید.

وی افزود: دراین اقدام فراگیر که به صورت همزمان در سطح کل کشور آغاز شد، محورهای کنترل و اصلاح حریم شبکه، جابه جایی و اصلاح پایه های قرار گرفته در معابر پس از تعریض و تغییرات مبلمان شهری، مقاوم سازی و تعویض پایه های معیوب در دستورکار سراسری اکیپ های عملیاتی و فنی قرار می گیرد.
همچنین ترمیم دریچه های معیوب پایه های روشنایی معابر، جمع آوری اشیاء اضافه و تابلوهای تبلیغاتی مجاور پایه های شبکه برق و قفل و بست و ترمیم درب معیوب پست های زمینی، تابلوهای زیرترانس، شالترها و جعبه های مستقیم از دیگر محورهای این اقدام فراگیر خواهد بود.
نصیری افزود :، اصلاح کابل سرویس های بهم تنیده مشترکان روی پایه ها و جعبه های تقسیم نیز محور دیگری است که در این اقدام فراگیر نسبت به انجام آن اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان افزود: هموطنان گرامی در صورت مشاهده مشکلات در شبکه های توزیع برق، خرابی شبکه، خرابی درب تابلوهای برق و…. را در اپلکیشین برق من ثبت و در این اقدام فراگیر همکاری نمایند.

شایان ذکر است که در این اقدام ۱۲۱ اکیپ در قالب ۱۲۰۹ نفر ساعت مشغول خدمات بوده اند.