مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان؛

اقدامات مدیریت مصرف برق مربوط به مدت محدود نیست

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در هفتمین جلسه ستاد اصلاح الگوی مصرف گفت: اقدامات اصلاح الگوی مدیریت مصرف برق و برنامه ریزی های پیک بار سال آینده از همین امروز باید صورت پذیرد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق سمنان؛ سید محمد حسینی نژاد ضمن قدردانی از تمامی مشترکان برق استان برای گذر از پیک بار تابستانی افزود: ثبات برق رسانی به مشترکین خانگی با توجه به افزایش سه درجه ای دما به نسبت سال گذشته از زمره افتخاراتی می باشد که در صنعت توزیع برق با همدلی و همکاری تمامی همکاران این شرکت و با توجه به شرایط اجتماعی میسر شده است.
وی گفت: با توجه به چسبندگی بی سابقه دمای هوا علی رغم معزل جهانی در بخش انرژی، در تابستان سال جاری و اقدامات حوزه مدیریت مصرف برق و پیک سائی انجام گرفته ، تامین برق مطمئن با همکاری و همراهی مشترکین بخش کشاورزی و صنعتی و تلاش ستودنی معاونت های مرتبط علی الخصوص معاونت فروش و خدمات مشترکین صورت پذیرفته است.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان با ارائه گزارشی از میزان همکاری مشترکین برق برای عبور از پیک بار تابستان بیان کرد: خوشبختانه مشارکت خوبی از سوی مشترکان صنعتی، کشاورزی و خانگی صورت گرفته و برنامه های پیش بینی شده با همکاری شایسته مشترکان و مقامات عالی استان به اجرا درآمده است.
پاک طینت افزود: نیاز مصرف امسال استان در مورخ ۲۵ تیر ماه ساعت ۱۲ ظهر با عددی بالغ بر ۵۷۶ مگاوات صورت پذیرفته که با انجام روش های مدیریت مصرف برق ۵۰۳ مگاولت آن محقق شده است.
وی اضافه کرد: کنترل پذیری ۲۰ مگاوات انرژی مصرفی استان از طریق هوشمندسازی، اقناع سازی و هماهنگی مقامات و مشترکین، کاهش مصرف بخش خانگی با پرداخت پاداش و روش های مدیریت مصرف برق از جمله مهمترین اقدامات در کاهش پیک بار سال جاری بوده است.
در انتهای جلسه با ارائه گزارشی ازمیزان همکاری مشترکین برق، اقدامات اصلاحی رفتارهای مشترکین و بازدید از ادارات و دستگاه های اجرایی در جلسه ستاد اصلاح الگوی مصرف برق افزود: مدیریت های توزیع برق شهرستان ها اقدامات موثری در برنامه های گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۲ به عمل آورند.
مهدی پاک طینت گفت: در ایام اوج بار تابستان سال جاری که تا روز ۲۲ شهریور ماه به طول انجامید تعداد ۶۶۶ دستگاه اجرایی مورد بازدید صورت پذیرفته که این مهم منجر به صدور ۵۸ اخطار و ۱۱ مورد قطع برق دستگاه اجرایی شده است.