افزون بر سه میلیارد ریال کار خط گرم فرمان از نزدیک در دوره آموزشی انجام شد

رییس گروه خط گرم شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : افزون بر سه میلیارد ریال کار بر روی شبکه به شیوه خط گرم فرمان از نزدیک در محدوده امور برق دو انجام شده است.  

 به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس محسن یوسفیان با اشاره به برگزاری موفق دوره آموزشی خط گرم فرمان از نزدیک به انجام اقدامات گسترده اصلاحی بر روی شبکه به شیوه خط گرم در قالب کارگاه آموزشی با افزون بر سه میلیارد ریال اشاره کرد و گفت : تعویض ۲۴۰ مقره از انواع مختلف ، اصلاح ۷۱ رابط و سیم پارگی با بوش اسپلایس و  ۱۰۲ عدد اصلاح تجهیزات اصلی پست های برق شبکه فشار متوسط هوایی از جمله این اقدامات بوده است.

وی اضافه کرد : هرس اشجار ، ایجاد ارتباط جمپری با شبکه اصلی ، تعویض اسپیسر خطوط ، ریگلاژ شبکه و بسیاری از اقدامات  اصلاحی در قالب کارگاه آموزشی در محدوده امور دو انجام شد.

رییس گروه خط گرم شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ،انجام اقدامات اصلاحی بر روی شبکه برق در قالب دوره آموزشی ضمن کاهش هزینه های بهینه سازی شبکه ، برق کاران را به صورت عملی با چالش ها پیش روی کار بر روی شبکه واقعی آشنا خواهد کرد.

گردهمایی سالانه ایمنی در برق یزد برگزار شد

با حضور شماری از مدیران ، کارشناسان و کارگران برق کار شبکه هوایی به صورت ارتباط برخط تصویری ، گردهمایی سالانه ایمنی در برق یزد برگزار و برترین های سال در هر بخش تجلیل شدند.  

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس علی جم ، سرپرست این شرکت در گردهمایی سالانه ایمنی که به صورت مجازی با حضور مدیران و کارشناسان شهرستان های استان برگزار است ، با توصیف ایمنی به علم و هنر ، پیشگیری از حوادث با ایجاد محیط امن فیزیکی و روانی مورد تاکید قرار داد و گفت : زمینه محیط کار ایمن با خرید لوازم ایمنی را فراهم کرده ایم و از این رو مسئولیت امورها برای نظارت بر تجهیزات فردی و گروهی بیشتر از گذشته است.

وی یادآور شد : امسال فقط یک حادثه در بخش انبار مرکزی در زمان حمل پایه بتونی داشتیم که منجر به مجروح شدن کارگر آن مجموعه شد و به لطف خدا در حوزه پیمانکاری هیچ حادثه ای روی شبکه اتفاق نیفتاد.

این مسئول برگزاری مانورهای ایمنی را با اهمیت دانست و افزود : بی توجهی و کم کاری در حوزه ایمنی مسئولیت بسیار سنگینی دارد ، زیرا ایمنی با سلامت جسم و روح پرسنل محیط کار  ارتباط مستقیم دارد .

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، جلوگیری از تکرار حوادث  را بسیار مهم خواند  و بی تفاوتی به آن را  سنگین و غیرقابل جبران دانست.

شایان ذکر است در گردهمایی سالانه ایمنی توزیع برق یزد از ۳۶ نفر از مدیران ، کارشناسان ایمنی ، برق کاران برتر ، ناظرین و پیمانکاران برتر ایمنی تقدیر به عمل آمد و نشان درجه سه ایمنی به محمدحسین زارع شاهی برق کار برتر ایمنی در برق میبد رسید.

افتتاح جشنواره دانش آموزان فردای روشن در یزد

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد: جشنواره فرهنگی ـ هنری دانش آموزان فردای روشن با محوریت مدیریت مصرف برق برگزار می‌شود.  

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مهندس علی جم گفت: دانش آموزان می‌توانند آثار خود را در زمینه‌ عکاسی، نماهنگ، پوسترسازی، پویانمایی، کاریکاتور، داستان نویسی، استند آپ و موشن گرافی تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ به آدرس mmasraf@www.yed.co.ir ارسال کنند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان یزد به نشانی www.yed.co.ir مراجعه کنند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: مراسم اختتامیه جشنواره نیز در ابتدای خردادماه سال آینده برگزار می‌شود.

جم اظهار کرد: دانش آموزان برای حضور در این جشنواره باید اپلیکیشن برق من را نصب کنند که در این اپلیکشن خدمات غیرحضوری تعبیه شده است. آنان می‌توانند مصرف برق منزل را در دوره‌های گذشته مشاهده و در راستای کاهش مصرف از این اپلیکیشن استفاده کنند.


وی مدیریت مصرف برق و فرهنگ سازی در این خصوص را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد
.

اقدام فراگیر تعمیرات و اصلاح شبکه ها در یزد همزمان با سراسر کشور برگزار شد

با حضور ۵۹ اکیپ عملیاتی در سراسر استان ، اقدام فراگیر تعمیرات و اصلاح شبکه ها در یزد همزمان با سراسر کشور برگزار شد.  

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس علی جم در حاشیه برگزاری اقدام فراگیر تعمیرات و اصلاح شبکه ها ، افزود : ۱۲۸۵ دریچه پایه فلزی توسط ۱۷ گروه عملیاتی اصلاح ، اشیاء اضافی روی شبکه و حذف تابلوهای تبلیغاتی از روی تجهیزات برق توسط ۵ گروه جمع آوری و کابل سرویس ۳۰۰ مشترک برق توسط ۶ اکیپ عملیاتی  در این اقدام فراگیر اصلاح شده است.

وی یادآور شد : ۲۱۰ نیروی برق کار ، ۴۲ سرپرست تیم اجرایی ، ۱۹ ناظر ، ۵۰ دستگاه خودرو سبک  و ۲۵ خودرو سنگین در این مانور عملیاتی در سراسر استان حضور داشتند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد به رفع حریم یک کیلومتر از شبکه های برق و جابجایی یک دستگاه ترانسفورماتور اشاره داشت و گفت : تعویض ۳۳ پایه بتونی فرسوده توسط شش گروه ، اصلاح ۲۰ کیلومتر فلش سیم و تعویض ۲۷۰۰ عدد قفل تابلو توسط ۱۳ اکیپ اجرایی از دیگر برنامه های این اقدام فراگیر بوده است.