افزایش ۳۵ درصدی مصرف آب

با سلام و احترام 🔺همانطوریکه شهروندان گرامی اطلاع دارند به دنبال نگرانی از شیوع ویروس کرونا و همزمانی آن فصل کم آبی و افزایش چشمگیر دمای هوا میزان مصرف آب در اردبیل بصورت چشمگیر افزایش داشته است بطوری که میزان مصرف آب نسبت به سال گذشته درهمین موقع ۳۵ درصد و نسبت به ماه گذشته […]

با سلام و احترام
🔺همانطوریکه شهروندان گرامی اطلاع دارند به دنبال نگرانی از شیوع ویروس کرونا و همزمانی آن فصل کم آبی و افزایش چشمگیر دمای هوا میزان مصرف آب در اردبیل بصورت چشمگیر افزایش داشته است بطوری که میزان مصرف آب نسبت به سال گذشته درهمین موقع ۳۵ درصد و نسبت به ماه گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.
لذابا توجه به محدودیت منابع تولید آب لازم است کلیه شهروندان نسبت به مدیریت مصرف آب اقدام و از شستشوهای غیر ضروری از قبیل شستن فرش، موکت، پارکینگ و خودرو و.‌‌…جدا خودداری نمایند تا در مصارف ضروری دچار کمبود آب نشده و این مقطع حساس را بدون کم آبی و قطع آب سپری کنیم.

🔺همکاران در شرکت آب و فاضلاب استان به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی هستند اما به هر حال ظرفیت منابع تولید و تاسیسات آب محدود هست.
🔺 با ۱۰الی ۱۵ درصد صرفه جویی در مصرف آب توسط مشترکین عزیز مشکل افت فشار ، کمبود و یا قطعی آب درشهراردبیل و سایر شهرهای استان حل می شود
🔺 توصیه های مدیریت مصرف آب را جدی بگیریم.
با تشکر
حسن لایقی
مدیر روابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل