سخنگوی صنعت برق خبر داد :

افزایش چشمگیر مصرف برق طی یکماه آینده : برای افزایش ۴۰۰۰ مگاوات آماده میشویم

رجبی مشهدی از پیش بینی افزایش بار شبکه برق کشور تا ۴۰۰۰ مگاوات در کمتر از یکماه آینده خبر داد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران؛ مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در نشست مقام عالی وزارت که با مدیران عامل شرکتهای برق منطقه ای و توزیع نیروی برق برگزار شد ، با اشاره به پیش بینی سازمان هوا شناسی مبنی بر افزایش و‌تداوم گرما در هفته های پیش رو‌ در کل کشور گفت : پیش بینی میکنیم افزایش چشمگیری در مصرف برق در هفته آینده داشته باشیم و به ۶۹۰۰۰ مگاوات برسد.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه تا کمتر از یکماه آینده افزایش ۴۰۰۰ مگاواتی مصرف برق اتفاق خواهد افتاد گفت : برای حفظ پایداری شبکه برق کشور باید آماده باشیم.

سخنگوی صنعت برق تاکید کرد : در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه و همزمان با برگزاری کنکور سراسری ، تمام همکاران صنعت برق در سراسر کشور به منظور تامین برق پایدار مراکز برگزاری آزمون و حفظ آرامش فرزندان کاملا آماده هستند وی افزود : علاوه بر آمادگی کامل کلیه همکاران صنعت برق نیازمند همکاری کلیه مشترکان نیز هستیم.

رجبی مشهدی در پایان از کلیه هموطنان به خصوص مشترکان پرمصرف درخواست کرد در روزهای اوج گرما و‌افرایش مصرف برق در کشور ضمن مدیریت و کاهش مصرف برق خود و‌کمک به صنعت برق در تامین برق پایدار، هم از دریافت قبضهای سنگین با مبالغ بالا جلوگیری نمایند و‌هم پاداشهای بی سابقه صرفه جویی دریافت نمایند.