افزایش تولید آبشیرینکن درگهان

قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان گفت: تا پایان هفته آینده تولید آبشیرینکن درگهان به ظرفیت واقعی خود خواهد رسید. به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، احمد شاکری افزود: به علت خرابی و گرفتگی  ممبران ها ظرفیت تولید آبشیرینکن درگهان کاهش یافته که بزودی مشکل کمبود […]

قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان گفت: تا پایان هفته آینده تولید آبشیرینکن درگهان به ظرفیت واقعی خود خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، احمد شاکری افزود: به علت خرابی و گرفتگی  ممبران ها ظرفیت تولید آبشیرینکن درگهان کاهش یافته که بزودی مشکل کمبود آب این شهر مرتفع خواهد شد.

به گفته وی عملیات تعویض ممبران های پکیج شماره سه در هفته گذشته انجام شده و عملیات شستشوی ممبران های پکیج شماره دو هم در هفته جاری پایان یافته است و از اوایل هفته آینده نیز شستشوی ممبرانهای پکیج شماره یک آغاز خواهد شد و انشاالله تا پایان هفته آینده به پایان خواهد رسید.

قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد، با اتمام عملیات شستشوی ممبران ها ظرفیت تولید آبشیرینکن به ۵۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز خواهد رسید.

شاکری همچنین از ساخت مخزن پیش تصفیه سایت آبشیرینکن درگهان خبر داد و گفت: عملیات احداث این مخزن در حال انجام است که تا چهار ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

به گفته وی، با وارد مدار شدن این مخزن، یکهزار متر مکعب به ظرفیت تولید آبشیرینکن درگهان اضافه خواهد شد.

شاکری در پایان ضمن عذرخواهی از مشترکین شهر درگهان ابراز امیدواری کرد، بزودی آب این شهر به پایداری لازم برسد.