افزایش توان تامین آب روستای بیلند گناباد

با اجاره یک حلقه چاه توان تامین آب روستای بیلند افزایش یافت. به گزارش روابط عمومی امورآب وفاضلاب شهرستان گناباد، جواد سالاری سرپرست امور آب و فاضلاب گناباد با اعلام این خبر گفت: با توجه به کمبود آب در روستای بیلند و برگزاری جلسه ای با حضور فرماندار محترم شهرستان، بخشدار مرکزی و ریاست مرکز […]

با اجاره یک حلقه چاه توان تامین آب روستای بیلند افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی امورآب وفاضلاب شهرستان گناباد، جواد سالاری سرپرست امور آب و فاضلاب گناباد با اعلام این خبر گفت: با توجه به کمبود آب در روستای بیلند و برگزاری جلسه ای با حضور فرماندار محترم شهرستان، بخشدار مرکزی و ریاست مرکز رشد، یک حلقه چاه آب در اختیار مرکز رشد اجاره گردید.
وی افزود: در همین راستا پس از عقد تفاهم نامه نسبت به نصب پمپ و اتصالات اقدام و این چاه در کوتاه ترین زمان ممکن توسط همکاران بهره برداری این امور، وارد مدار بهره برداری شد، که با استفاده از توان تولید این چاه امید است کمبود آب شرب در سطح این روستا رفع گردد.
سالاری در پایان با تاکید بر لزوم صرفه جویی از کلیه همشهریان محترم خواست تا در مصرف آب صرفه جویی کنند و اضافه نمود: اگر مردم عزیز ما تنها ۱۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی نمایند، تابستان پیش رو را بدون قطع آب و ایجاد تنش آبی پشت سر خواهیم گذاشت.

گفتنی است روستای بیلند که در زمره روستاهای بزرگ شهرستان گناباد قرار می‌گیرد، دارای ۵۰۰۰ نفر جمعیت و ۲۲۲۴ اشتراک آب می باشد.