افتتاح ۵۵ طرح عمرانی برق رسانی توسط توزیع برق سمنان

همزمان با هفته دولت و در مراسم بهره برداری همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستانی که با حضور ویدئو کنفرانسی استاندار سمنان همراه بود، ۵۵ طرح عمرانی برق رسانی در حوزه صنعت توزیع برق استان سمنان افتتاح شد. مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: ۱۸ طرح توسعه و احداث و اصلاح و بهینه […]

همزمان با هفته دولت و در مراسم بهره برداری همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستانی که با حضور ویدئو کنفرانسی استاندار سمنان همراه بود، ۵۵ طرح عمرانی برق رسانی در حوزه صنعت توزیع برق استان سمنان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: ۱۸ طرح توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی شبکه ها و تجهیزات برقی با مبلغ ۱۳۹ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال، چهار طرح در راستای هوشمندسازی شبکه و تجهیزات الکتریکی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال، ۲۳ طرح در قالب افزایش قابلیت اطمینان شبکه با صرف هزینه ای به مبلغ ۱۲۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال و ۱۰ طرح تامین برق متقاضیان جدید شهری و روستایی با اعتبار ۷۴ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال افتتاح شد.

سید محمد موسوی زاده اظهار کرد: به منظور بهره برداری از این تعداد طرح برق رسانی، مبلغ ۳۵۵ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال سرمایه گذاری شده  است.