مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبر داد:

افتتاح ۴۹ پروژه برق رسانی در سطح استان فارس

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس همزمان با سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان فارس از افتتاح 49 پروژه برق رسانی در سطح استان فارس خبر داد.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس همزمان با سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان فارس از افتتاح ۴۹ پروژه برق رسانی در سطح استان فارس خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از افتتاح ۴۹ عنوان پروژه برق رسانی در سطح استان فارس در قالب ۶ طرح، با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال، همزمان با دومین سفر رئیس جمهور و هیأت دولت سیزدهم به این استان، خبر داد.

حمیدرضا کریمی فرد، با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به استان فارس در روزهای آتی گفت: بی تردید این سفر نیز همچون سفر قبلی ایشان، منشا خیر و برکت برای مردم استان خواهد بود.

وی برقرسانی به ۱۰ روستای بدون برق با اعتبار ۷۳ میلیارد ریال، اصلاح شبکه های برق ۳۵۰ روستای استان فارس در قالب طرح بهارستان با اعتبار ۱۳۰۰ میلیارد ریال، هوشمند سازی و نصب بیش از ۳۴۰۰ کنتور هوشمند با اعتبار ۹۲ میلیارد ریال، توسعه فیدرهای خروجی ایستگاه های کازرون ۴ و قیر ۳(فاز اول) با اعتبار۱۱۰ میلیارد ریال، توسعه فیدرهای خروجی مولدها و پست های فوق توزیع با اعتبار ۸۷۰ میلیارد ریال و اصلاح شبکه های روشنایی معابر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال را از پروژه برق رسانی در سطح استان فارس برشمرد که همزمان با سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان فارس تقدیم مردم شریف این استان خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد با افتتاح این طرح ها و پروژه ها رضایتمندی و رفاه مشترکان این استان بیش از پیش فراهم گردد.