در هفته دولت انجام شد ؛

افتتاح ۴۷ طرح عمرانی برق رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

آئین همزمان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی و اقتصادی در هشت شهرستان استان، با حضور استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، فرمانداران و جمعی از مسئولان برگزار و طرح های شرکت توزیع برق نیز بهره برداری شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بیان کرد: پروژه های این شرکت که در هفته دولت افتتاح شدند، در قالب هوشمندسازی شبکه، توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی خطوط برق رسانی و تاسیسات توزیع برق و همچنین تامین برق متقاضیان جدید به اجرا درآمده است.

وی گفت: ۱۵ طرح توسعه و احداث شبکه های توزیع برق با مبلغ ۱۳۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون ریال و ۱۶ طرح اصلاح و بهینه سازی خطوط برق رسانی با اعتبار ۱۶۱ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال افتتاح شدند.

وی افزود: هشت طرح در راستای تامین برق متقاضیان جدید شهری و روستایی با مبلغ ۷۴ میلیارد و ۳۹ میلیون ریال، شش طرح در قالب افزایش قابلیت اطمینان شبکه با اعتبار ۹۷ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال و دو طرح هوشمندسازی شبکه و تجهیزات الکتریکی با مبلغ ۲۰ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال، از دیگر پروژه های افتتاح شده محسوب می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تصریح کرد: برای افتتاح این ۴۷ طرح برق رسانی، مبلغ ۴۸۸ میلیارد و ۲۰۱ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.