به مناسبت گرامیداشت هفته دولت؛

افتتاح ۲۲۰پروژه در حوزه شرکت توزیع برق استان فارس

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت:220 پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه و تامین برق متقاضیان، با اعتباري بالغ بر740 میلیارد ریال درهفته دولت افتتاح مي‌شود که با بهره برداری از این پروژه ها 1000 خانوار از مزایای این طرح ها برخوردار خواهند شد.

حمیدرضا کریمی فرد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و تبریک آغاز هفته دولت هدف از افتتاح این پروژه‌ها را تلاش برای افزایش رضایت مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و همچنین تأمین برق پایدار و مطمئن در نقاط مختلف استان فارس عنوان کرد و اظهار داشت: پروژه‌های مذکور مربوط به بخش‌های توسعه و احداث شبکه برق، بهینه سازی شبکه‌های برق، توسعه و اصلاح روشنایی معابر، ایجاد قدرت مانور، توسعه فیدر، کاهش تلفات و نیرو رسانی می باشد که به مناسبت هفته دولت در این استان بهره برداری می شوند.
این مقام مسئول افزود: احداث ۷۰کیلومتر شبکه فشار متوسط، نصب ۳ دستگاه اتوترانس، نصب ۳۰ دستگاه پست هوایی و تقویت ۱۵۰ دستگاه پست هوایی و همچنین نصب ۲۵ دستگاه سکسیونر هوایی از جمله طرح های قابل افتتاح این شرکت در هفته دولت سال جاری می باشد.
کریمی فرد، در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه های روشنایی معابر نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از۱۵۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در استان با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد ریال نیز نصب و به بهره برداری رسیده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، افزود: خادمان صنعت برق استان با اراده و اعتقاد راسخ در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزایش رضایتمندی مردم شریف استان فارس و تامین برق مطمئن و پایدار، بدون وقفه و به صورت شبانه روزی در حال فعالیت می باشند و انتظار می رود که شهروندان نیز با رعایت الگوی مصرف برق، تلاشگران برق استان را در مسیر خدمت رسانی بیش از پیش یاری رسانند.