افتتاح ۲۲۷ پروژه توزیع برق استان مرکزی در دهه فجر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۲۲۷ پروژه توزیع برق با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان ، همزمان با دهه فجر در این استان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

افتتاح ۲۲۷ پروژه توزیع برق استان مرکزی در دهه فجر

به گزارش برقآب، “محمود محمودی از افتتاح ۲۲۷ پروژه توزیع برق استان مرکزی در دهه فجر  خبر داد و وی در ادامه” اظهار داشت: ۳۲پروژه توزیع برق در اراک، ۱۳ پروژه در آشتیان ۲۵ پروژه در تفرش، ۱۷ پروژه در خمین، ۱۹ پروژه در خنداب، ۱۸ پروژه در دلیجان، ۸پروژه در زرندیه، ۲۲ پروژه در ساوه، ۸ پروژه در شازند، ۱۰پروژه در غرق‌آباد، ۲۵پروژه در فراهان، ۱۶ پروژه در کمیجان و ۱۴ پروژه در محلات افتتاح می‌شود.

وی اجرای ۸۸پروژه بهینه سازی و اصلاح شبکه توزیع برق در قالب طرح بهارستان در استان،افتتاح برق رسانی به ۲۲پروژه مسکن ملی ،افتتاح ۱۸پروژه بزرگ روشنایی معابر و ۹۷ پروژه احداث ،اصلاح و بهینه سازی شبکه برق و افزایش پایداری شبکه با نصب کلید هوشمند فشار متوسط به تعداد ۱۵۰ دستگاه را از پروژه‌های شاخص قابل افتتاح توزیع برق استان مرکزی در دهه فجر بیان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه با افتتاح پروژه‌های توزیع برق استان برای ۷۲۵ نفر اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است، افزود: صنعت برق، علاوه بر اشتغال‌زایی در این صنعت، در توسعه بخش های مختلف به ویژه صنایع و کشاورزی نیز نقش داشته است.