افتتاح پروژه‌های برق رسانی در عسلویه، یک گام مهم به سوی توسعه شهرستان

مدیر برق شهرستان عسلویه با تبریک هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: همزمان با هفته دولت امسال پروژه های برق رسانی این شهرستان به ارزش ۳۹۱ میلیارد ریال افتتاح و عملیاتی شد.

به گزارش برقآب، افتتاح و آغاز عملیات پروژه‌های برق رسانی در شهرستان عسلویه موضوعی است که در همزمان با هفته دولت و به یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در این شهرستان رخ داده است. مدیر برق شهرستان عسلویه اعلام کرده است که پروژه‌های برق رسانی این منطقه به ارزش ۳۹۱ میلیارد ریال در این هفته افتتاح و عملیاتی شده است.

در توضیح این خبر، علیرضا زارعی اظهار کرده است که پروژه‌های افتتاحی شامل نیروبرق‌رسانی، توسعه، بازسازی و بهینه‌سازی است. این پروژه‌ها شامل تهیه و تامین مصالح، حمل، ساخت، نصب و احداث شبکه و تاسیسات است و به ارزش ۱۵۷.۵ میلیارد ریال انجام شده است.

همچنین زارعی افزوده است که در همزمان با هفته دولت، ۲۳۴ عملیات در نقاط مختلف شهرستان عسلویه انجام شده است. امیدوار است که این پروژه‌ها رضایت مندی حداکثری مشترکان این منطقه را به دنبال داشته باشد.

در این خبر ۴ بخش قابل توجه می‌باشند. اولین بخش مربوط به ارزش پروژه‌های برق رسانی است که به ارزش ۳۹۱ میلیارد ریال افتتاح شده است. دومین بخش درباره پروژه‌های افتتاحی است که شامل نیروبرق‌رسانی، توسعه، بازسازی و بهینه‌سازی می‌شود و به ارزش ۱۵۷.۵ میلیارد ریال انجام شده است. سومین بخش مربوط به عملیات در نقاط مختلف شهرستان عسلویه است که با انجام ۲۳۴ عملیات همزمان با هفته دولت انجام شده است. و در نهایت، بخش چهارم مربوط به امیدواری بر اینکه این پروژه‌ها رضایت مندی حداکثری مشترکان را به دنبال خواهند داشت.