افتتاح و کلنگ زنی ۳۰ پروژه آبفای گلستان در هفته دولت

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افتتاح و کلنگ زنی۳۰ پروژه این شرکت در هفته دولت  خبر داد . به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس  ” بهزاد هرمزی ” اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب  استان گلستان با  ۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر۵۷۰ میلیارد […]

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افتتاح و کلنگ زنی۳۰ پروژه این شرکت در هفته دولت  خبر داد .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس  ” بهزاد هرمزی ” اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب  استان گلستان با  ۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر۵۷۰ میلیارد ریال ، قابل افتتاح و بهره برداری در حوزه آب و فاضلاب در سطح استان به استقبال هفته دولت خواهد رفت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خاطر نشان کرد : حفر و تجهیز ۱۶ حلقه چاه آب شرب  ،تجهیز یک باب آزمایشگاه ، بازسازی تصفیه خانه ناهار خوران ،اجرای حصارکشی و روشنایی ،تکمیل انفصالی خط انتقال و  احداث ۳ باب مخزن ذخیره آب شرب  با حجم ۴۰۰ متر مکعب ،  در راستای تامین آب پایدار در سطح استان بخشی از پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی این شرکت بوده است .

هرمزی تصریح کرد : اجرای ۸۰۰۰متر خط انتقال آب شرب  ، اجرای ۱۰۲۵۰متر شبکه توزیع آب و اصلاح شبکه از دیگر پروژه های این شرکت در هفته دولت می باشد که که به فضل الهی و به یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد .

وی همچنین با اشاره به بهره برداری از پروژه های حوزه فاضلاب تصریح کرد : اجرای عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب در خیابان های صیاد ، ۵ آذر ، امام رضا و ملل به طول ۸۷۰۰متر در شهرستان گرگان ، عملیات اجرایی سیستم روشنایی و ارت ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره ۹ و خرید ۶۵۰۰ متر لوله پلی اتیلن دو جداره به قطر ۲۰۰ میلی متر در شهرستان گنبد از پروژه های این شرکت در این بخش می باشد .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان یادآور شد : ۸شهر و ۲۱ روستا باتعداد ۳۰۴۵۷خانوار  و جمعیتی  بالغ بر۱۰۹۰۰۷  نفر با افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها از آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره مند می گردند.