مدیرعامل شرکت برق ایلام خبر داد

افتتاح و کلنگ زنی ۱۴ محور در قالب ۱۷۸ پروژه برق رسانی در استان

ولی اله ناصری شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار راسان خبر از ایلام اظهار داشت: از این تعداد، ۸ محور افتتاح و ۶ طرح نیز کلنگ زنی شد.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت برق ایلام در این مقاله گزارش کرده است که در قالب ۱۷۸ پروژه برق رسانی، ۱۴ محور افتتاح شده و کلنگ زنی شده است. این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۷ هزار و ۵۲۵ میلیارد ریال در استان ایلام انجام شده است. همچنین، از این تعداد، ۸ محور افتتاح و ۶ طرح نیز کلنگ زنی شده است.

بخش دوم این گزارش به خدمات رسانی اربعین حسینی (ع) در قالب ۲۳ پروژه و نصب و اصلاح ۴ هزار دستگاه چراغ ال. ای. دی، ۳۶٠ دستگاه سامانه قابل حمل خورشیدی عشایری، و توسعه و اصلاح و بهسازی شبکه برق روستاهای استان می پردازد. این پروژه ها در قالب ۳۱ پروژه انجام شده و به بهبود شبکه برق روستاهای استان کمک کرده است.

بعدی، بخش سوم معطوف به توسعه و اصلاح برق رسانی به روستاهای فاقد برق است. در این بخش، تامین برق روستاهای تنگه قیر شهرستان چرداول، وی کلوند شهرستان ملکشاهی و کرپو شهرستان مهران بخش صالح اباد از طریق ۳ پروژه معرفی می شود.

بخش چهارم و آخرین بخش گزارش به برق رسانی به مسکن مهر مشاغل آزاد دهلران و توسعه و اصلاح شبکه شهری و روستایی (تامین برق مشترکین جدید) در قالب ۳٠ پروژه اختصاص دارد. همچنین، در این مقاله اشاره شده است که در این هفته، تعدادی دستگاه نیروگاه خورشیدی حمایتی، توسعه و اصلاح شبکه شهری و روستایی، اصلاح و بهسازی روستاهای استان، تامین برق عشایر از طریق سامانه های قابل حمل خورشیدی، و تعداد زیادی دستگاه چراغ LED آماده کلنگ زنی صورت گرفته است.