افتتاح  و کلنگ‌زنی پروژه های آب و فاضلاب در لردگان

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت از افتتاح و کلنگ‌زنی دو پروژه آبرسانی در لردگان خبر داد. دکتر احمدرضا محمدی با اعلام این خبر گفت: اجرای خطوط انتقال و احداث مخزن ذخیره آب آشامیدنی از جمله عملیات اجرایی […]

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت از افتتاح و کلنگ‌زنی دو پروژه آبرسانی در لردگان خبر داد.

دکتر احمدرضا محمدی با اعلام این خبر گفت: اجرای خطوط انتقال و احداث مخزن ذخیره آب آشامیدنی از جمله عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی دهنو گودرز است که پیمانکار پروژه هم آماده بکار می باشد.

دکتر محمدی همچنین از در نظر گرفتن اعتبار هشت هزار و هفتصد میلیون ریالی در سال ۱۴۰۰برای انجام این پروژه خبر داد.

وی در خصوص پروژه قابل افتتاح تامین آب روستای بیدله بخش منج شهرستان لردگان افزود: این پروژه ها شامل اجرای شبکه توزیع آب شرب به طول ۱۵ کیلومتر و نصب ۳۰۰ انشعاب آب با اعتبار دو میلیارد تومان اجرا شده که مبارک مردم شریف آن روستا باشد انشالله.

نماینده مردم شریف شهرستانهای لردگان و خانمیرزا آقای دکتر بامیری نیز در این جلسه ضمن تقدیر از کارهای انجام شده و زحمات دولتمردان گفت: کارهای انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب در لردگان قابل تقدیر است و امیدواریم کارهای بیشتری که برای رفع کمبود آب مردم در حال اجراست زودتر به نتیجه برسد.

مهندس نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم در این جلسه ضمن آرزوی توفیق برای تلاشگران عرصه های مختلف گفت: در هفته دولت  ۱۴۳ پروژه با اعتبار  ۵۶۵  میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی گردید که ازاین تعداد ۱۱۳ پروژه افتتاح و مابقی کلنگ زنی شده است.