افتتاح و کلنگ زنی ۱۷۴ پروژه توزیع برق در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۱۷۴ پروژه در بخش های اصلاح، بهینه سازی، روشنایی معابر، برقرسانی روستایی و توسعه شبکه برق شهری و روستایی با اعتباری افزون بر ۸۸ میلیارد تومان ویژه هفته دولت در سطح این استان افتتاح و کلنگ زنی می شود. خلیل عوض زاده با بیان اینکه سهم […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۱۷۴ پروژه در بخش های اصلاح، بهینه سازی، روشنایی معابر، برقرسانی روستایی و توسعه شبکه برق شهری و روستایی با اعتباری افزون بر ۸۸ میلیارد تومان ویژه هفته دولت در سطح این استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

خلیل عوض زاده با بیان اینکه سهم پروژه های افتتاحی این شرکت ۱۴۰ مورد است اظهار داشت: ۳۴ پروژه توسعه شبکه برق روستایی، ۷۱ پروژه اصلاح و بهینه سازی روستایی، ۱۵ پروژه اصلاح و بهینه سازی شهری، ۱۳ پروژه توسعه شهری، پنج پروژه در حوزه روشنایی و ۲ پروژه جهت تامین برق ( احداث جهت برقرسانی) طی هفته دولت در این استان بهره برداری می شود.

وی بیان کرد: تعداد روستاهای بهره مند از پروژه های افتتاحی ۷۸۰مورد و تعداد خانوارهای بهره مند روستایی ۵۵ هزار و ۴۱۴ خانوار است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به حجم عملیات پروژه های قابل افتتاح نیز اشاره کرد و افزود: ۱۰۱کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۳۲۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۲۱۳ دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت ۲۵ هزار و ۶۶۰ کاوآ از جمله تجهیزات استفاده شده در پروژه های افتتاحی است.
وی در ادامه به پروژه کلنگ زنی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت: ۳۴ پروژه در بخش های توسعه شبکه برق روستایی و شهری، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستایی و شهری و برقرسانی به روستاهای فاقد برق از جمله طرح های آماده عملیات اجرایی این استان در هفته دولت است.
عوض زاده تصریح کرد: تعداد خانوارهای بهره مند از پروژه های کلنگ زنی ۳۰ هزار و ۵۵ خانوار و تعداد روستاهای بهره مند از این پروژه ها ۹۱ روستا است.
وی به حجم عملیاتی پروژه های کلنگ زنی نیز اشاره کرد و گفت: ۳۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۸۹کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۱۰۰ دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت ۱۳ هزار و ۳۳۰ کاوآ در نظر گرفته شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، دوم تا هشتم شهریور به مناسبت سالروز شهادت محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.