افتتاح و بهره‌برداری از پروژه آبرسانی روستای بیلند گناباد در هفته دولت

هم‌زمان با پنجمین روز از هفته دولت، طرح آبرسانی روستای بیلند با حضور نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان به بهره‌برداری رسید. به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد، جواد سالاری سرپرست امور آبفا گناباد در مراسم افتتاحیه این پروژه آبرسانی گفت: طرح […]

هم‌زمان با پنجمین روز از هفته دولت، طرح آبرسانی روستای بیلند با حضور نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد، جواد سالاری سرپرست امور آبفا گناباد در مراسم افتتاحیه این پروژه آبرسانی گفت: طرح آب‌رسانی به روستای بزرگ بیلند شامل ساخت مخزن ۵۰۰ متر مکعبی، ساخت ایستگاه پمپاژ و اصلاح و توسعه خط انتقال و شبکه توزیع این روستا است با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید که گامی بزرگ در راستای رفع مشکل آب این روستای بزرگ و پرجمعیت است.

در ادامه قربانی فرماندار گناباد ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه آبفا گناباد و ارائه گزارشی از برنامه های هفته دولت گفت: سال سختی را به لحاظ کمبود نزولات آسمانی و منابع آبی را سپری می‌کنیم که این مسئله موجب ایجاد مشکلاتی برای مردم عزیزمان شده است، تمام تلاش ما این است که با مدیریت منابع، از قطعی آب جلوگیری کنیم و در همین راستا نیز آبفا گناباد اقدامی خوبی را انجام داده است.

روستای بیلند، با حدود شش هزار نفر جمعیت، یکی از بزرگترین روستاهای گناباد در پنج کیلومتری شمال مرکز شهرستان و در بخش مرکزی واقع شده است.