افتتاح نمایشگاه عکس انقلاب با عنوان قاب افتخار

نمایشگاه عکس انقلاب با عنوان قاب افتخار بمناسبت دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور اکبر باقری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان، اعضای هیئت مدیره ،معاونین و همکاران این شرکت و همچنین عکاس دوران انقلاب زنجان نعمت الله صفاری در طبقه همکف ساختمان مرکزی شرکت آب منطقه ای زنجان صبح امروز 17 بهمن ماه راس ساعت 8 صبح افتتاح شد.

به گزارش برقاب : افتتاح نمایشگاه عکس انقلاب بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با عنوان قاب افتخار . در خصوص افتتاح نمایشگاه عکس انقلاب به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، این نمایشگاه که تا هجدهم بهمن ادامه دارد، ۳۰ تابلوی عکس شامل عکس های حرفه‌ای که توسط نعمت الله صفاری عکاس دوران انقلاب از راهپیمایی مردم زنجان در سال ۵۷ و در دوران ستم شاهی گرفته شده است در معرض دید علاقه‌مندان به هنر عکاسی قرار گرفته است.

گفتنی است؛ پس از مراسم افتتاح نمایشگاه، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان بهمراه هیئت مدیره از این نمایشگاه بازدید کردند و نعمت الله صفاری نیز توضیحاتی از نحوه گرفتن عکسهای به نمایش درآمده و زمان و مکان این عکسها به بازدید کنندگان ارائه نمود و در پایان اکبر باقری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان از این عکاس یادگار دوران انقلاب تجلیل نمود.