افتتاح فاز دوم نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۱۱ کیلووات در فراهان

همزمان با دهه فجر ، فاز دوم نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۱۱ کیلووات و طرح های توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۷۲میلیارد ریال در فراهان به بهره برداری رسید.

استاندار مرکزی در آیین افتتاح طرح های توزیع برق فراهان گفت: بی شک آبادانی روستاها و تقویت زیرساخت های روستایی در رونق و توسعه کشور تاثیرگذار است.

فرزاد مخلص الائمه با گرامیداشت دهه فجر افزود: مسئولیت ها امانت و فرصتی محدود برای خدمت رسانی به مردم است و مدیران دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم باید از فرصت ها نهایت بهره برداری را داشته باشند.

وی با تأکید بر ضرورت توسعه نیروگاه های خورشیدی بخش خصوصی برای تقویت صنعت زیرساختی برق و تامین برق متقاضیان گفت: استان مرکزی دارای پتانسیل های مناسبی برای تولید برق از طریق انرژی های تجدید پذیر است.

اصلاح و بهینه سازی ۲۱کیلومتر شبکه توزیع برق ۹روستای فراهان ،اصلاح ۴پست برق،اصلاح ولتاژ مسیر فرمهین خنجین با نصب یک دستگاه خازن ۲۰کیلو ولت،اصلاح شبکه روشنایی معابر روستایی با نصب ۵۰۹ چراغ و تامین برق ۴۲۹متقاضی با احداث ۲کیلومتر و۵۰۰متر شبکه از دیگر طرح های افتتاح شده در فراهان همزمان با دهه فجر بود.